PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 31.12.2005,
zobrazeno: 4466x
func_elevator
Použití: Elevators move to predefined floors and activate door teams based on floor number. Use the default elevator gui to control them. Repeat floor1_ height and door info with floor2_ etc.. for as many floors as you want
- move_speed: World units per second to move between floors, use this or move_time.
- move_time: Time in seconds to move between floors.
- accel_time: Time in seconds to accelerate.
- decel_time: Time in seconds to decelerate.
- snd_accel: Sound to play when elevator starts moving.
- snd_move: Sound to play when elevator is moving.
- snd_decel: Sound to play when elevator stops moving.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |