NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

func_elevator

<<<   >>>  Rubrika: Q4  
Vložil: p2k,  dne: 31.12.2005,  zobrazeno: 4466x

func_elevator
Použití: Elevators move to predefined floors and activate door teams based on floor number. Use the default elevator gui to control them. Repeat floor1_ height and door info with floor2_ etc.. for as many floors as you want
  • move_speed: World units per second to move between floors, use this or move_time.
  • move_time: Time in seconds to move between floors.
  • accel_time: Time in seconds to accelerate.
  • decel_time: Time in seconds to decelerate.
  • snd_accel: Sound to play when elevator starts moving.
  • snd_move: Sound to play when elevator is moving.
  • snd_decel: Sound to play when elevator stops moving.
 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01916 sec. |