PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: Tommzs, dne: 30.11.2005,
zobrazeno: 7070x
env_message
Jak poznáte už z názvu, entita se používá na zobrazování zpráv na monitoru. V "Message Text" napište svůj text, v "Sound Effect" si můžete dát jaký zvuk(klapání psacího přístroje, nebo jenom zvuk aby si hráč zprávy všiml, nebo taky namluvenou zprávu), ve "Volume" nastavte hlasitost zvuku a v "Sound Radius" se nastavuje, jak daleko bude zvuk slyšet. To jde nastavit i tučně, přímo v editoru, jak je kolem takový bílý kruh. "Name" se používá na spuštění zvuku/zprávy, ale to si povíme až u jiné entity. Entit spouštěných projděním něčeho je více, můžeme například použít entitu trigger_multiple. DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |