PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: Tommzs, dne: 30.11.2005,
zobrazeno: 6993x
ambient_generic
Používá se na vložení hudby a zvuků. V prosperties nastvíte "Name"(je to potřeba pouze když chcete aby se zvuk pustil jinak, než hned při staru, co to je vysvětlím později u dalších entit). Další nastavení je "Sound Name", kde si v Browse najdete zvuk, nebo hudbu(jen .wav hraje v editoru, ale mp3 ve hře taky hraje). Pokud chcete vložit svou, musíte tam zadat cestu k souboru. Nepíšu to přesně, protože se mi zatím vlastní hudbu nepovedlo vložit a to jsem to dělal podle tutu. Dále je důležité "Volume". To snad ani nemusím vysvětlovat. V "Dinamic Present" se dá nastavit různé efekty jako hluk, skákající volume, různé mutace... je toho hodně, tak si to vyzkoušejte. Další nastavení jsou podle mě zbytečná, ale v záložce "Flags" můžete zaškrtnout, nebo naopak vypnout nastave ní: Play everywhere - Hrát všude, "Start Silent" - Při spuštění mapy potichu a "Is NOT Looped" - Nehraje se dokola. samozřejmě zaškrtněte podle sebe. DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |