PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: p2k, dne: 01.01.2000,
zobrazeno: 6228x
Trigger_changetarget
Co to je?
Pomocí entity trigger_changetarget můžeš měnit hodnotu target v jakýchkoliv
entitách. Nastavení je jednoduché:
- Target (target) - Jméno entity(objektu), se kterou budeme manipulovat (např. měnit targetname)
- Delay before trigger (delay) - Časová prodleva v sekundách před tím, než se spustí entita specifikovaná v předchozím poli target
- KillTarget (killtarget) - jakýkoliv objekt s jménem nastaveným v této položce jménem bude "vymazán" ze hry.
- Name (targetname) - Jméno této entity, zadává se vždy, protože trigger_changetarget musíme spouštět nějakým dalším triggerem nebo buttonem.
- New Target (m_iszNewTarget) - "Target" cílové entity bude změněn na jméno specifikované v této položce
Příkladová mapa níže je mírně složitější než příklad nahoře. Jedná se v podstatě o prvek, který přehodí jedno jméno za druhé u specifikované entity. Tento prvek může jméno přepnout pouze jedenkrát. Pokud chceme vrátit jméno zpět, musíme vytvořit ještě jednu entitu trigger_changetarget, která ale bude vracet target původní.
Mapa pro příklad
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |