NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

trigger_changetarget

<<<   >>>  Rubrika: HL1  
Vložil: p2k,  dne: 01.01.2000,  zobrazeno: 6010x

Trigger_changetarget

Co to je?
Pomocí entity trigger_changetarget můžeš měnit hodnotu target v jakýchkoliv entitách. Nastavení je jednoduché:

  • Target (target) - Jméno entity(objektu), se kterou budeme manipulovat (např. měnit targetname)
  • Delay before trigger (delay) - Časová prodleva v sekundách před tím, než se spustí entita specifikovaná v předchozím poli target
  • KillTarget (killtarget) -  jakýkoliv objekt s jménem nastaveným v této položce  jménem bude "vymazán" ze hry.
  • Name (targetname) - Jméno této entity, zadává se vždy, protože   trigger_changetarget musíme spouštět nějakým dalším triggerem nebo buttonem.
  • New Target (m_iszNewTarget) - "Target" cílové entity bude změněn na jméno specifikované v této položce

Příkladová mapa níže je mírně složitější než příklad nahoře. Jedná se v podstatě o prvek, který přehodí jedno jméno za druhé u specifikované entity. Tento prvek může jméno přepnout pouze jedenkrát. Pokud chceme vrátit jméno zpět, musíme vytvořit ještě jednu entitu trigger_changetarget, která ale bude vracet  target původní.

Mapa pro příklad


 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.0196 sec. |