NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak vytvořit rozbitné sklo

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: pkoten,  zobrazeno: 9320x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6



Valve Hammer Editor: Jak vytvořit rozbitné sklo

Rozbitné sklo je jednoduché stejně, jako sklo průhledné.

Vytvořte si objekt, který bude sklem. Označte jej a změňte na entitu FUNC_BREAKABLE. Důležité nastavení pro sklo je zatržítko RENDER_MODE a FX AMOUNT.

Další věcí je použítí textury. Zadejte u textur (ve worldcraftu vpravo nahoře) browse a dole do políčka Filter napište GLASS. Filtr nalezne textury, které se jmenují glass. Nyní si stačí vybrat.

Níže je nastavení entity Func_Breakable. Na obrázku je hodnota skla nastavena na:

OBJECT PROPERTIES: (Jsou zde uvedeny pouze důležité záložky)
Name .................... Jméno (Není třeba, pokud sklo nebudete rozbíjet triggerem)
Target On Break ... Spustí další cíl, objekt, nebo animaci po rozbití.
Strength ................ Síla jakou je potřeba na rozbití skla
Material Type ........ Materiál (Nemusí být jen sklo, např dřevo, železo, atd.)
Spawn On Break ...... Co má po rozbití vypadnout (Dobré u beden, třeba zbraň)
Explode Magnitude ... Síla výbuchu při rozbití (Opět např. bedny, sudy apod.)
Render Mode ........ Typ renderování (Zvolte Texture)
FX Amount .......... 0-255 (Průhlednost, zkuste 90 - 100. Čím nižší tím průhlednější

FLAGS:
Only Trigger...............Pouze spouští
Touch........................Dotekem
Pressure...................Tlačením
Instant Crowbar........Okamžité rozbití páčidlem

Jirka Koten
 DISKUZE -- 1

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 20.02.2011 14:44:18 -- :::::::-anon:  :::  
a kde mam to FUNC_BREAKABLE najit a kam napsat to RENDER_MODE a to FX AMOUNT 
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2017. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02077 sec. |