106 Jak vytvořit běžící pás [Half-Life & Counter Strike] - CESKEMODY.cz
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak vytvořit běžící pás

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: pkoten,  zobrazeno: 47142x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6



Valve Hammer Editor: Jak vytvořit běžící pás

Pokud se rozhodnete vytvořit běžící pás či tekoucí vodu, vězte že budete potřebovat entitu "func_conveyor". Naučme se s ní tedy pracovat.

1) Vytvořte si osvětlenou místnost.

2) Vytvořte brush, který potáhněte libovolnou texturou. Na něj umístěte brush stejných rozměrů s jedním rozdílem. Výška nového brushe by měla být 1 bod, čili co nejnižší.

3) Tento tenký brush potáhněte texturou "SCROLL_CONV3", která je pro tento účel vytvořena. Pokud budete vytvářet jakoukoliv entitu func_conveyor, dbejte na to, aby před názvem použité textury bylo slovo "scroll". To značí že se jedná o pohybující se texturu.

4) Po správném zarovnání textury vytvořte z brushe entitu func_conveyor a nastavte ji takto:

Conveyor Speed = 150 (rychlost pohybu pásu)

V záložce FLAGS se nachází dvě možnosti, "No Push" a "Not Solid". První zamezí pohybu hráče, pokud na pás stoupne. Druhá umožní průchodnost pásem (používá se např. u tekoucí vody).

Dbejte také na směr, kterým se bude pás (resp. textura) pohybovat.

5) Celý pás je hotov a nyní se můžete podívat na výsledek.

Entita func_conveyor se dá samozřejmě použít ve více případech, třeba u tekoucí vody. Opět však dávejte pozor při výběru textury.



Příkladová mapa ke stažení ZDE:

Pavel Koten ml.
 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.0231 sec. |