TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak vytvořit klouzající podlahu
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: pkoten,
zobrazeno: 46758x
Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor.
Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
Valve Hammer Editor: Jak vytvořit klouzající podlahu
V Half-Life jste se mohli několikrát setkat s klouzající podlahou, která se vytváří velmi jednoduše. Pojďme si její tvorbu nyní popsat.1) Vytvořte si osvětlenou místnost.
2) Vytvořte brush, který bude 1 bod vysoký a vhodně ho vytvarujte pomocí nástrojů "Clip" a "Vertex". Po této transformaci ho ještě potáhněte nějakou příhodnou texturou.
3) Označte brush a vytvořte z něj entitu func_friction, kterou nastavte takto:
Percentage of standard = 0 (hodnota, která udává klouzavost povrchu)
Měnil jsem i vlastnosti "Render Mode" a "FX Amount". Jedná se o způsob zobrazení entity (resp. textury) a pro samotný chod entity není důležitá.
4) Nyní můžete mapu zkompilovat a trochu si zabruslit :-).
Tato entita se většinou umisťuje před nějakou propast, ovšem můžete si vymyslet i něco jiného, třeba hokejový stadion či rychlobruslařskou dráhu.
Pavel Koten ml.
DISKUZE -- 1
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
29.12.2012 14:25:29 -- shagynko123-anon:
...nechapem
Ahoj skusal som podla tvojho navodu ale stale mi vyhodi ze je tam diera :(
trosku podrobnejsie to nemozes napisat?