TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak vytvořit paprsek
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: pkoten,
zobrazeno: 46804x
Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor.
Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
Valve Hammer Editor: Jak vytvořit paprsek
Určitě znáte efektní paprsek z Half-Life, který vám mnohdy bránil v postupu. Nyní si popíšeme jak takový efekt vytvořit.
1) Vytvořte si osvětlenou místnost.
2) Do místnosti umístěte dvě entity info_target. To budou body, mezi kterými bude paprsek probíhat. Obě entity si pojmenujte např. "left" a "right".
3) Nyní umístěte entitu env_beam (může se nacházet kdekoliv v místnosti). Její nastavení je následující:
Name = beam (název entity )
Start Entity = left (info_target, počátek paprsku)
Ending Entity = right (info_target, konec paprsku)
Beam Color (R G B) = 0 0 255 (barva paprsku, já zvolil modrou)
Life = 0 (určuje, zda bude paprsek mizet a objevovat se, přičemž 0 tento efekt zruší)
Width of beam = 80 (šířka paprsku, já zvolil 80)
Amount of noise = 50
Sprite Name = sprites/laserbeam.spr (název spritu, já zvolil default)
Damage / second = 20 (poškození, které vám paprsek způsobí při jeho projití / za vteřinu)
4) Nakonec vytvořte tlačítko (entita "func_button") a do vlastnosti "target" zadejte název paprsku (v mém případě "beam").
5) Zkompilujte mapu a kochejte se (doufám že jste nezapomněli na entitu info_player_start).
Entita env_beam má velké množství vlastností, které si rozhodně vyzkoušejte. Jejich nastavením dosáhnete velice odlišných paprsků.
Pavel Koten ml.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |