TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Tvorba Blend textur
Rubrika: Half Life 2
Vložil: BigManik,
zobrazeno: 23207x
Blend textury
to jsou textury vužívající alfa kanál, pro vytvoření plynulého přechodu mezi dvouma texturama. V HL2 jich je několik, ale co když potřebujem nějakou jinou?Jak na to
Je to v podstatě věc jednoduchá. Jako příklad vytvoříme přechod mezi betonem a trávou. Využijeme textury concrete/concretefloor036a a nature/dirtfloor006a. Nyní si v poznámkovám bloku napíšeme vmf soubor. Bude vypadat asi následovně:-
"WorldVertexTransition"
{
- "$basetexture" "concrete/concretefloor036a"
"$basetexture2" "nature/dirtfloor006a"
"%tooltexture" "nature/dirtfloor006a"
"%keywords" "blend"
Vysvětlovat snad ani není co. První dva řadky udávají použité textury.Třetí řádek udává texturu která se zobrazí v prohlížeči textur.
Hotový vmf soubor pojmenujem a vložíme k našemu módu do složky materials. Je vhodné si na vlastní textury vytvořit svojí složku, třeba "My texturesů nebo něco takového.
No a to je vše. Hodně štěstí při tvorbě....
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |