2 Od začátku k profesionalitě #10 - Žebřík [Half Life 2] - CESKEMODY.cz
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼
Vložil: Tommzs,  zobrazeno: 83094x

Od začátku k profesionalitě #10

Žebřík v HL2 a CSS

Žebřík najde využití v mnoha místech vaší mapy. V HL1 se dělal stejně jako v CSS, nevím proč, ale v HL2 je to složité, ale existuje již vytvořený žebřík od Valve.

Žebřík v CSS- Stejně jako v HL1 je tvorba žebříků jednoduchá. Vložte entity "prop_static" a najděte model žebříku. Vytvořte brush opisující povrch žebříku, kde se dá lézt(to je tan pravý žebřík, model je jen na "ozdobu" aby se vidělo po čem lezete), a nastavte entitu přes "tie to entity" func_ladder.!!!Pozor, otexturování na obrázku je chybné, otextutujte brush texturou "nodraw". Teď by mělo vše fungovat a žebřík je hotov.


Žebřík v HL2- Četl jsem návod na tvorbu žebříku, ale nešlo mi to. Podíval jsem se na ukázkovou mapu trainstation a tam byl docela jednoduchý žebřík, ale také nešel. Podíval jsem se do "Prefab HL2*" a našel jsem tam již vytvořený žebřík, který funguje. stačí jen změnit model, pokud chcete jiný. Jak jej tedy vložit? Klikněte na "Block Tool" . V pravém sloupci, kde vkládáte prefaby si vyberte v "Categories" "Prefabs HL2" a v "Objects" "Ladder_simple" a klikněte na Insert Original Prefab. Poté se Vám objevý mnoho entit, spojených do sebe příkazem "Group". Posaďte si ho tam kam potřebujete s je hotovo, pokud chcete vyměnit model žebříku, klikněte na něj pravým tl. a zadejte "Ungroup" odsuňte část, která model překrývá a pak model změňte. Teď vraťte entitu "Clip", která předtím překrývala žebřík přesně na původní místo a zase zpátky "Group" -něte všechny entity.




 DISKUZE -- 7

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 10.11.2006 13:50:13 -- Deluxe-anon:  U zebriku pro hl 2 musi by info_ladder_dismount  
Podle toho jak jsem to zkousel tak mne to neslo dokud jsem nahoru a dolu zebriku nedal entitu info_ladder_dismount 
 14.01.2006 20:03:12 -- n400-anon:  Super  
Přesně je to dobrej nápad!! 
 14.01.2006 15:29:10 -- Tommzs:  jj  
Světla... tak jo.. zkusim a co se týče Face Poser... nevim... nějak mi to divně blbne a píše mi to error, ale snad to nějak vykoumám...sám to totiž neumím... 
 14.01.2006 15:19:06 -- TomsonTom:  Sorry  
Tak jsem rekl blbost, samozrejme ze hra je dobra a minimalne 3/4 (tri ctvrtiny) z modu pro hl2 nejsou hotove. Takze sorry za ten text. Jinak prosim napis dalsi tutorialy. Jo a diky tobe uz jsem udelal mistnost s peknym pouzitim svetel. Jinak bych dopsal nekdy, co jsou to vsechno za svetla, treba neni jenom entita light, ale i light_neco, tak bys to mohl vysvetlit. Tak cau a napis nekdy tutorialy i na FacePoser a tak, cau. 
 14.01.2006 13:47:37 -- Tommzs:  no  
Možná si to splet... že to vypadá jako na hl1... dík za radu s obrázky... mam Corel Draw, ale neumim ho moc používat...:-( 
 14.01.2006 10:14:47 -- Kamil-anon:  pche  
Prej do týhle staré hry, tak Half-Life 2 je starej ahá. A teď mě řekni jakou životnost měl a stále má Half-Life 1 díky modům ? 
 13.01.2006 21:40:18 -- TomsonTom-anon:  Pokračuj!  
Pokračuj ve psaní skvělejch tutorialů! Chci se přiučit tvořením modů! ( i když už dneska asi moc lidí hrát mody do týhle bohužel již staré hry nebude :-( ). Takže piš! Fakt super tutoše. Akorát mě vadí, že jsou obrázky v .jpg a tím pádem jsou rozmazané, kdybys používal dobré programy na obrázky (třeba PaintShopPro), tak bys uložil obrázek do malého (myslím ve velikosti souboru) formátu .gif a vypadal by suprově. Takže ahoj! (a napiš další tutoše!) 
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.04071 sec. |