TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Chodba - jak propojit místnosti
Rubrika: Half-Life & Counter StrikeChodba™
Jak na to
Jsou dvě možnosti tvorby průchodu mezi dvěmi místnostmi. Buď se začne od půdorysu
- kde je jasně vidět co je místnost a co bude chodba, nebo vytvořením dvou dutých
krychlí, v jejichž stěnách se vytvoří otvory a mezi nimi chodba.
Krok 1 - navržení půdorysu
Předpokládám že ze začátku budeš stavět obdobné průchody mezi místnostmi jako
jsou zde popsány. Takže začneme oním půdorysem - je složen ze 3 objektů s malou
výškou.
Krok 2 - postavení zdí
Teď se dej do stavění zdí. Obrázek napovídá celý postup - postavit zdi po
okrajích půdorysu. Zeď je složena v našem případě z 12-ti objektů.
Krok 3 - vytvoření stropu
Jednoduché - buď stačí zkopírovat podlahu a změnit texturu, nebo stejným postupem
jak KROK 1 vytvořit strop.
Ok, co jsme to vytvořili?
Na to je jednoduchá odpověď - nic moc. Máme dvě hranaté místnosti spojené
jedním průchodem. Teď už víš jak vytvořit průchod mezi dvěmi místnostmi, a tuhle
zkušenosti už doufám dokážeš aplikovat sám na své podobné průchody mezi
místnostmi.
Druhý způsob je postupem vytvoření plných krychlí, jejich konverze na duté a
ořezání stěn chodbou.
Víc je v helpu Worldcraftu v menu Reference | Toolbars | MapTools.
Použité entity
Žádné
Mapa jako příklad
Není
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |