2 Od začátku k profesionalitě #3 - Základ modu [Half Life 2] - CESKEMODY.cz
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼
Vložil: Tommzs,  zobrazeno: 88901x

Od začátku k profesionalitě #3

Jak vytvořit základ módu

Chcete si udělat vlastní mód? K módu patří mapy, zvuky, modely postav. Nejprve si řekneme, jak udělat složku s módem a co tam dodělat, než začnete tvořit mód jako takový. V Source SDK v oddělení "Utilities" je tlačítko Create a Mod. Nejprve si vytvořte kdekoli prázdnou složku složku třeba test, kterou můžete po procesu smazat. Po kliknutí na Create a Mod si musíte vybrat, jestli máte multiplayerový mód, nebo singleplayerový. Pro začátečníka, který se chce naučit scriptovat je nejlepší single, protože multiplayer je hodně o tvoření  map a to je vše, navíc multiplayer musí být hodně originální, aby se chytil a to znamená tvorbu postav a zbraní, která není nikterak jednoduchá. Po kliknutí na Next se vám zobrazí 2 kolonky. Do první zadejte cestu k prázdné složce(hammer předpokládá, že máte mapy už hotové, což je podle mě blbost) a do druhé zadejte jméno módu, třeba "test".Klikněte na Next a po zkopírování a odkliknutí Finish se běžte podívat do složky kde máte steam a tam do "\SteamApps\SourceMods\název modu" a tam si vytvořte složku maps a otevřete soubor "gameinfo.txt" ve kterém najděte: Game "Half-Life 2 Mod" a přepište na Game "vášmod" a uložte.

Pak se ještě běžte podívat do složky "Resource", kde jsou soubory .res editovatelné v poznámkovém bloku, můžete zde měnit barvy a písma menu a všech oken, ale o tom si povíme až někdy později, protože je to hodně složité, pokud seš fajnšmejkr a na něco přídeš, napiš mi, neměl jsem to zatim čas zkusit, ale možná něco málo vim. Tak a teď už můžete tvořit mapky, textury a modely...

Poznámky: V hlavnim okně Source SDK dole v "Current Game" si můžeš vybrat hru/mod, do které chceš mapu tvořit, editor se automaticky nastaví a bude jí otvírat v módu.
 DISKUZE -- 4

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 11.02.2008 11:05:55 -- Kamil-anon:  To Mulky  
Já ti to přece už říkal. Je to tím, že nemáš originálku, se pak nediv ... 
 10.02.2008 22:47:15 -- Mulky:  ...škoda jen  
škoda jen že mi to pořád hází chbu gameinfo not in the subdirectory a nevím čím to je 
 14.08.2006 20:49:03 -- Tommzs:  ...  
cfg? tohle je opravdu jen základ...a mě vždy šlo mod spustit! aspoň prevní mapu..stačilo toto vytvořit, do maps dát mapu a spustit přes steam....a co se týče pozadí, hned na to bude tutorial..je pravda že sem trochu pozapomněl:-) 
 14.08.2006 06:31:24 -- Choosen-anon:  ...  
Mám pocit, že je ještě třeba vytvořit složku s názvem cfg a do ní vložit soubory chapterX.cfg , kde X je přirozené číslo udávající číslo kapitoly. Vím, že mi beztohodle nešel mod spustit. No a do souboru chapter se napíše map jmenomapy . A ještě takový dodatek . pokud chcete v modifikaci použít vlastní pozadí a další takovédle důležité kravinky, tak mrkněte semhle : http://www.valve-erc.com/srcsdk/Levels/background_maps.html 
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02052 sec. |