106 Jak vytvořit efekt žhnoucího světla [Half-Life & Counter Strike] - CESKEMODY.cz
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak vytvořit efekt žhnoucího světla

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: pkoten,  zobrazeno: 44300x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6



Valve Hammer Editor: Jak vytvořit efekt žhnoucího světla


Jedním z mnoha efektů Half-Life je efekt žhnoucího světla. Umístit před zářivku entitu "light" je sice nutné, ale přiznejme si to, nepříliš zajímavé. Nyní si řekneme, jak vytvořit efekt, který se vzdálením dynamicky zvětší a rozplyne a přiblížením naopak zmenší a zesílí.

1) Vytvořte si osvětlenou místnost. Světlo vyberte jednobodové (např. textura "EMERGLIGHT"), protože tento efekt se příliš nehodí pro zářivky.

2) Nyní vložte entitu "env_glow" a umístěte ji do středu světla (v půdorysu). Abyste však dosáhli požadovaného efektu, musí být tato entita přesně ve světle, tzn. že jedna polovina entity bude ve světle a druhá polovina před ním. Lépe to pochopíte z příkladové mapy. Samotné nastavení entity je následující:

Render Mode = Glow (způsob renderování)
FX Amount = 255 (průhlednost, v tomto případě jas)
Sprite Name = sprites/glow01.spr (název spritu, pokud necháte default, nemusíte jej kopírovat do adresáře "valve/sprites")

3) Zkompilujte mapu a zjistíte, že patnáct vteřin práce = skvělá podívaná.

Jak jsem již řekl, tento efekt se nehodí pro zářivky. Pokud má však vaše mapa hodně jednobodových světel, rozhodně ji tímto způsobem vylepšíte.

Příkladová mapa ke stažení ZDE:

Pavel Koten ml.
 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02119 sec. |