Řadit: Název▲ Velikost▲ Hodnocení▲ Vydání▲ |
Původ: CZ
Hodnocení: 25%
Komunita: 58%
Velikost: 35 MB
Autor modu: Milous
www: http://www.milous.net
Tentokrát začnu netradičně otázkou: znáte tu úroveň na začátku Doom2, kdy začínáte ve velké kruhové místnosti, postupně otvíráte dveře, ve kterých je vždycky kvantum nepřátel jednoho druhu, které musíte pobít a vyvrcholí to v té místnosti, kde je Cyberdemon a s ním cca 20 Barons of Hell a 2x nesmrtelnost?
Jestli ne, tak máte mezery ve vzdělání a s dnešními 3D patchi si Dooma určitě zahrajte. Pokud ano, pak víte o čem mluvím. Něco takového, ještě v trochu přitopené variantě naleznete v této modifikaci.
Modifikace je dlouhá, řekl bych tak na pět hodin hry, když nebudete umírat.. Což, jak to říct, není možné, jelikož i na nejlehčí obtížnost jsou mapy moc těžké. Dohrál jsem sice všechny mapy Q3 s botama na nějtěžší obtížnost, ale tohle opravdu nedávám, a i kdybych byl průměrný hráč, tak tohle se opravdu nedá. Autor sice píše, že se to dá, ale buď je to tím, že to sám při testování hraje dokola, ale i tak mi musel poslat video, jak dohrává část mapy (jelikož tam taky zařval), abych mu uvěřil, že se to dá.. Prey (není nad to si obohatit slovníček) měl dva betatestery, kterým seděl za zády, myslím že ti k běžným hráčům měli hodně daleko. Takže jak píšu, můžete si dát nesmrtelnost a trošku si zablnout, jinak budete pořád ukládat a nahrávat a rychle vás to přestane bavit. Jak jsem to počítal, musíte zabít průměrně cca 20 silných monster na jednu 25 procentní lékarničku.. Taky máte problém když neznáte datadisky (naistalovaný je ale mít nemusíte), jelikož v modu jsou použity i nepřátele a zbraně z nich a ono je to složitý naučit se najednou tolik nových věcí, člověka pak zabijí vlastní granáty, neví jak silné jsou zbraně, až po dlouhé době zjistí, že některé monstrum oživuje ostatní.
Další věcí je teleportování potvor a občas, než zjistíte odkud to střílí, což se nedá zjistit jinak, než že to hrajete po x-tý, chcípnete, nebo přijdete o moc životů. Co se týče nepřátel, tak je to válečná přehlídka bossů a průměrná výdrž nepřítele je pět raket. Další věcí je, že po vás nejdou jen nepřátelé, ale i zdi, ze kterých střílí lasery či rakety a tito nepřátelé opět spolykají cca dvě nebo tři rakety a velice těžko se díky své velikosti trefují.
Co se týče designu, mapy jsou strašně velké. Je vidět, že si s nimi vizuálně dal autor práci a dokonce si i pěkně pohrál se světly, takže z toho ještě více bolí hlava a měl jsem občas celkem klaustrofobii(chtělo se mi z toho bleed). Ale to bylo možná taky z toho, že jsem se nutil, dohrávat něco, co mne opravdu nebavilo. Další šíleností, která se naštěstí nejvíc objevuje v první aréně a potom už moc, je šílené umísťování tlačítek, které se strašně špatně hledají. Vrcholem je, když musíte střílet 50 metrů na strop... to mne napadlo asi až po půl hodině zkoušení kdejaké hlouposti. Později je autor "milej" a většinou aspoň napíše, tolik těch tlačítek je. Další věcí je, že hned na začátku jedete v nějaké kabině a když se snažíte z ní dostat najednou zmizí a vypadá to, že vás nic nedrží, ale vy se nemůžete hnout z místa.
Co je nutno ocenit jsou místy změnené zvuky zbraní a pokus o vlastní hudbu, až na jednu hitovku, která mne ale moc nezaujala, je to spíš podprůměr, věci původnímu soundtracku.
Jinak na tuhle mapu jsem byl hodně natěšený i díky skvělým zahraničním hodnocením, kde dostala 80 nebo 90 procent. Asi už jsou na tom ve světě špatně, já dávám 2/10. Později jsem se díval a oni takhle štědře hodnotí 90 procent map. Co řící závěrem? Škoda té strašné spousty zbytečné práce, ale design týhle mapy už byl zastaralej před více než deseti lety, a už v té době, by se tohle nikdo neodvážil vydat.
Hodnocení Celkem: 25 %
Zobrazeno: 19004x
Hodnocení komunitou:
58 % (2 recenze)
[Tento formulář je určen pouze k recenzování. Diskutovat můžete: ZDE]
Hodnocení:
35 % Hodnotil: p2k
Konečně se objevila modifikace pro Q2, tak jsem si řekl že ji vyzkouším taky. Nedohrál jsem ji celou, nebyl jsem dost trpělivý. Modifikace je podle mne určena pro HARDCORE hráče KTERÝM JI rozhodně DOPORUČUJI - jelikož dostanou přesně to, co potřebují. Mod je bez příběhu, který sice není doménou stříleček, nicméně od dob HL1 je mít příběh v modifikaci jaksi moderní. Zde prostě jen přijdete, vystřílíte co se kde pohne, zbytek hledáte tlačítka které musíte pomačkat aby vás to pustilo dál. Levely trpí přímočarostí - tím pádem nemusíte bloudit. Graficky je mod proveden pěkně, jak dokládají screenshoty. Architektura se mi místy líbila, autor použil také jiné modely, textury a zvuky než na které jsme zvyklí v původním Quake2. Celkově zhodnoceno (i z důvodu zaměření na hardcore hráče) tomu dávám jen 35 procent.
Hodnocení:
80 % Hodnotil: jarda_trotl
Kdyz klasiku zacinaj hodnotit ti co ji dokonale neznaj, tak je nejvyssi cas se zamyslet, ne? Sorry pratele, tyhle vase zabomysi valky, ale XXX je na Quake2 hodne povedena modifikace, prestoze je narocnejsi. Hral jsem i 666, pravda to je jina sorta her nez jste tady zvykli recenzovat. Kazdopadne XXX i 666 doporucuji, protoze je to ten pravy quakeovsky narez a stoji za to si zahrat. Nechapu taky proc sem pisou komunitno recenze lidi, co ten mod ani nehrali... fakt ubohe.
Chcete-li hodnotit mapu/modifikaci, prosím přihlaste se.