Country: CZ
Score: --%
Community: --%
Size: 1 MB
Add-on
DOWNLOAD [906 kB]
Author: RuThaN
www: http://ruthan.cz/ragnarokr/sathex/
Tady je prozatim to nejpodstatnější:
Seznam vylepšení v SaTheXu:
===================
1.Žádné otravné texty při sbírání powerupů a baťohů, hráč se musí prohrabat inventorářem( jako batohem).
2.Těla některých nepřátel se nedají rozsekat.
3.Upravené vlastnosti povolaní.
4.Životy některých monster se generují.
5.Síla některých artefaktů závisí na vlastnostech hrdiny. Např.Lahvička s životy vyléčí více válečníka než rachitického necromancera a u many to platí naopak.
6.Zreálněny hodnoty zkušeností, potřebných na další úroveň a sum zkušeností za zabití monster.
7.Zreálnění závislosti zkušenosti na úrovni a moudrosti hrdiny.
8.Úprava vlastností některých nestvůr.
9.Některé dveře se už nelogicky neotvírají automaticky, ale na klávesu mezerník!
10.Batoh v deathmatchi nemizí po 2 minutách, ale zůstává dokud ho někdo nesebere.
11.Zreálněna odolnost entit... vydrží podstatně více.
12.Vyšší kvalita textur.
13.Zmenšen počet předmětů jednoho typu, které může hráč nést.
14.Odstraněn stín(šmouha) při sekání mečem.
15.Pochodeň svítí 30-60 min a ne asi 1 minutu, a navíc dosah jejího světla byl podstatně zvětšen.
16.Pochodeň po ponoření do vody zhasne. Takže si nemůžete přisvítit pod vodou, což činí vodu ještě více zrádnou.
17.Některé předměty a quest itemy konečně nelevitují, ale leží na zemi.
18.Časy respawnování artefaktů v deatmatchi se generují jako v Q3, nejsou pevně dané.
19. Gilotina v první episodě funguje taky na aktivaci pomocí klávesy na otvírání dveří. v20. Roucho Skullwizarda už po jeho smrti nelevituje nad zemí.
21. Klíče a prsteny mají už reálnou velikost a nejsou pro obry.
22. Přidána podpora Grafických karet od firmy Nvidia(TNT,TNT2,Geforce 1/2/3/4/FX) pro OpenGL, takže si konečně užijí hru v plné kráse a né v hnusném kostičkovaném softwarovém módu.
Hodnocení Celkem: -- %
Zobrazeno: 17685x
Community Score:
% (0 recenze)
Chcete-li hodnotit mapu/modifikaci, prosím přihlaste se.