PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Vložil: Lord, dne: 26.02.2006,
zobrazeno: 7222x
env_fire nám vytvoří oheň (bez zvuků a světla)
Nejdůležitější v properties:
Start Disabled - na začátku vypnuto/zapnuto
Duration - délka (doba) hoření
Size - velikost
Attack - úběr při vstoupení do plamene
Type - typ plamene
Důležité ve flags:
Infinite Duration - nekonečná doba hoření
Smokeless - bez dýmu
Start On - na začátku zapnuto
No glow - bez žáru
Delete when out - smazat až ohneň dohoří
Důležité imputs:
Enable - zapnout
Disable - vypnout
Extinguish - uhasit
ExtinguishExtinguish - dočasně uhasit
StartFire - začít hořet
Tipy:
Aby byl oheň věrohodný musí vydávat světlo a zvuk. To samotná entita env_fire nezajišťuje. Proto si k entitě přidejte entitu light. U té nastavte v properties u políčka Brightness - 254 174 10 300 (poslední číslo je zářivost - tu nastavte podle velikosti ohně). Také si tam přidejte entitu ambient_generic. Té v properties u políčka Sound Name klikněte na Browse... a do políčka filter (dole) napište fire. Vyberte si zvuk který se vám nejvíce líbí. Pak ve flags vyškrtněte políčka Start Silent a Is NOT Looped. Po tomto kroku by měl být oheň dokonalý :-)
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |