NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

DISKUZE

 Formulář pro vložení nového příspěvku

Vše / hra nevybrána

Nadpis: 
Autor: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
1249 příspěvků, strana: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42]
 arma-anon      mody   15.11.2009 19:21:35
prosim vas chtel bych delat nakou modifikaci ale nevim jak na ni poradite mi prosim? 
 Duke-anon      UDK   12.11.2009 14:54:10
Tak tohle vypadá velice zajímavě. Jestli se v tom budou moct dělat samostatně spustitelné mapy, jako že asi jo, pokud jsem to správně pochopil, tak je můj problém vyřešen. Jen by mě zajímalo, otázka na vás zkušenější, zda pro tvorbu mapy, jenž je pak možno hrát samostatně, zda je potřeba něco v tomhle UDK zvlášť programovat? Můj cíl je mít ke stažení mapu i se spouštěcím souborem a dalšími vecmi (textury, zvuky a podobně) - nic víc. Zkrátka aby se level dal jen spustit a hrát, aniž by někdo měl UDK v PC. 
 Adrenaline projekt.hydra      Vývoj profesionální hry   09.11.2009 03:04:03
Měli byste zájem na vývoji profesionální hry a potenciální možnosti živit se vývojem her? Jak je jistě řadě z vás známo, před pár dny Epic uvolnil sadu vývojářských nástrojů pro UT3, která nabízí obrovské možnosti. Mým cílem je sestavit tým špičkových lidí, kteří vytvoří ukázkovou verzi hry, díky které bychom získali finanční podporu pro vznik studia a placený vývoj projektu. O co by šlo? Jednalo by se o FPS hru zaměřenou na elektronické sporty vhodnou pro soutěže a ligy, nového nástupce Quake 3 a UT. Her, které jsou briliantní, ale jejichž komunita již do jisté míry zemřela. V tuto chvíli mám základní koncept a zkoumám terén. Zajímá mne, jestli je reálné sestavit dostatečně schopný tým pro vývoj takové hry. Zájemci nechť mi pošlou email s portfoliem (projekt.hydra@gmail.com), na oplátku poskytnu větší detaily a rád odpovím na případné dotazy... Něco málo o mě: před lety jsem pracoval na totální konverzi Enemy Territory Fortress a v Enemy Territory hrál za tým nEophyte, který byl jedním z nejlepších v Evropě. Mám proto zkušenosti jak s tvorbou modu, tak s profesionálním hraním. 
 p2k      UDK Win XP    07.11.2009 15:39:14
Ano, přesně tak, pro windows XP mi stačilo nastavit v Ovládacích panelech - Místní a jazykové nastavení - záložka Místní nastavení - místo češtiny nastavit Angličtina (Spojené státy)  
 Akyra-anon      UDK instalace   07.11.2009 13:29:11
Budeteli mit problemy s instalaci..EULA eror..tak musite nastavit windows na anglicky jazyk a jeste nezapomente mit ServicePack2..jak XP tak Vista..rulez 
 Akyra-anon      Unreal Development Kit   06.11.2009 15:06:30
Unreal 3 engine je apsolutne FREE pro nekomercni hry..Stahujte (hledat na UDK strance)..a budujte..Jsem velmi zvedavy jak se k tomu postavy napr. Source engine, Cryengine a Dunia.. 
 Duke-anon      Engine   26.10.2009 17:29:19
To je právě to - tohle je pro mě naprosto neznámé téma a sám si nic nepřiprávím. Já úmím akorát dělat mapy, přidat si textury či zvuky. Ale co se týče enginů a jejich nastavení a naprogramování, to jsem úplně vedle... 
 Akyra-anon      Unreal   26.10.2009 16:17:53
UnrealRuntime je urcite co tyce nejake prezentace lepsi nez Quake 3, v editoru je primo vydet nasvetleni sceny..coz v Quakovi a HL2 neni..Jinak me by taky zajimal navod na kompilaci Quake 3. V jeho source je to sice nejak napsane..ale neni to pro takzvane pro blby..:) 
 Duke      C4 Engine   26.10.2009 13:07:24
Jo ta adresa je tu: www.terathon.com/c4engine/index.php 
 Duke-anon      C4 Engine   26.10.2009 13:05:07
Tak jsem při hledání na netu dalších alternativ našel velice zajímavý engin. Není už sice free, ale udivila mě jeho všestranost. Mrkněte na jejich stránky a na hry, které na tom enginu běží. Fakt to vypadá moc dobře, obzvláště ten simulátor metra. Konečně první vlakový simulátor, který má naprosto skvěle propracovanou grafiku i jiné vyhcytávky. Sice jsem se deset minut snaži rozjet soupravu, ale nakonec se zadařilo. Jo, a dokonce můžete z vlaku vyjít ven a procházet se všude pěšky...

Fakt solidní engin, který bych hned bral. Jenže i kdyby byl zadarmo, určitě je to zase jen na to vše si sám podle potřeb naprogramovat... 
 Duke-anon      Engin   25.10.2009 21:14:43
Vypadá to taky zajímavě. Ale co jsem zatím viděl, tak mi pořád klasický Quake3 engin přijde takový hezčí, stabilnější. Já bych prostě potřeboval něco už hotovýho, do čeho bych naházel textury, zvuky a udělal z toho hratelný level. Ten Irllich vypadá dobře, ale pořád nevím jak na to. Navíc mám obavy, aby tam šly dělat detaily - mapu co chci dělat, chci hodně propracovat do detailů. Na to je nejlepší engin Chasera, ale ten bohužel samostatně nikde neseženu. Každopádně kdyby se někdo chtěl ujmout oné přípravy Quake3 enginu, má nabídka stále platí. 
 Akyra-anon      UnrealRuntime   25.10.2009 20:47:03
UnrealRuntime je dobry..jsou k tomu i pekny navody na jejich strance...Myslim ze jde delat video ve formatu bin...ale da se pouzit i FRAPS..ovsem chce ho stahnou v plne verzi aby jste tam nemeli na obrazovce napis Fraps.. 
 Duke-anon      Dík   25.10.2009 20:12:28
Dík za tip. Vypadá to zajímavě, ale nevím, kde bych začal. Nic mi to zatím neříká, ani nevím, jak v tom udělat nějaký level. Tak mě napadá, neexistuje nějaký další free engin, který by už třeba podporoval i realtime stínování a podobné věcičky, jako jsou třeba v Doom3? 
 Linhi-anon      to Duke: Irrlicht engine   25.10.2009 18:16:47
Zdar, takových enginů je hodně, můžu dopopručit jeden z freewarových - Irrlicht Engine (irrlicht.sourceforge.net). Ten umí mimo jiné pracovat s Q3BSP. V balíčku, který si stáhneš, najdeš mnoho ukázek, mezi nimiž jsou i takové, které by se ti přesně hodily.
Nemusíš ani umět programovat, aby sis udělal takovou virt. prohlídku, stačí ti ve zdrojovém kódu změnit adresu k mapě a nastavit poč. pozici hráče a zkompilovat to v jakémkoli kompilátoru podporovaných programovacích jazyků.
 
 Duke-anon      Spolupráce   25.10.2009 14:10:06
Zdravím, kolegové. Měl bych menší prosbu. Rád bych vytvořil takovou speciální mapu, virtuální medel jisté stavby, v níž by se bylo možné volně pohybovat. Rád bych, aby bylo finální mapu možno spustit naprosto samostatně, bez použítí jiné hry. Proto mě napadlo, že bych použil volně dostupný Quake3 engin, na kterém by ta mapa běžela. Jenže je tu problém, neumí programovat a samotné zdrojové kódy Quake3 mi nic neříkají. Proto bych rád poprosil někoho, zda by mi nechtěl pomoct, respektive připravit naprostý základ enginu, který by byl plně funkční - zkrátka do kterého bych už si jen přidával textury, zvuky a stavěl na tom ten zmíněný level. Jak jsem již řekl, jde jen o virtuální prohlídku jedné stavby. Tudíž nepotřebuji, aby engin uměl podoprovat nepřátele, zbraně a další - jen to, abch v něm mohl spustit level a volně se v něm pohybovat. Jako celek by to pak bylo volně ke stažení. Našel by se tedy někdo, kdo by tomuhle rozuměl nebo se mi alespoň pokusil s enginem pomoct? Byl bych moc vděčný... 
 p2k      skvele   21.10.2009 20:17:59
Diky za info, proverim. 
 Akyra-anon      Tutorial k Thief 3   21.10.2009 14:10:31
Kdo chce editovat, tak nesmi zapomenout na KomagTutorial..kde jsou popsany nektere nastaveni...Jeste dodam,ze teoreticky muze moder poskytovat hru celou,jelikoz je to vlastne distribuce Dema..:) 
 Akyra-anon      Thief 3   21.10.2009 14:02:42
Thief 3 byl uvolnen k volnemu pouzivani. Kdyz si nahrajete Demo a k tomu editor mate plnou verzi..:). Takze kdyz udelate nejaky mod a chcete aby si to nekdo zahral staci mu jen instalace dema a editoru..alelujaaa.. 
 kary-anon      ...   20.10.2009 20:21:19
Lidi proc porad pisete dotazy ke konkretni hre do hlavni diskuze?
...Piste to do diskuze o ty hre. 
 kary-anon      ...   20.10.2009 20:15:20
to xxx:
Jestli tam ten game_player_equip nemas, bude to spatnym fgd souborem, zkus treba tenhle:
www.home.comcast.net/~dnvcross/mapping/map_fgd.htm
to jumbo:
tools - options - textures, tady si nastavis wady (balicky textur) co chces v mape mit, CS pak bude vyzadovat VSECHNY wady, ktery si mel v hammeru nastaveny kdyz si mapu kompiloval. Pouzivej textury, ktery uz urcite byli v cs kdyz si ho nainstaloval - kdyz hrajes, tak se ti ze serveru stahne taky plno jinejch wadu a ty ostatni hraci nemusi mit a proto jim CS hlasi chybu ze chybi wad. Doporucuju si v hammeru nastavit tyhle textury: .../valve/halflife.wad a liquids.wad a pak .../cstrike/cstrike.wad a textury s nazvama defaultnich CS map. Pokud chces pouzivat jiny textury musis to vyresit RES souborem.
www.karyk.ic.cz/CS/res.html 
 xXx-anon      to Jumbo   20.10.2009 13:13:00
Hele, kdyz tady dole ctu tu entitu game_player_equip - tak tu jsem dokonce ve VHE ani nenasel :-D 
 xXx-anon      to kary   20.10.2009 13:04:17
Diky :) ... ale newim kde to mam vzit :D ... jde o moji prvni mapu, takze proto s ni mam trochu probelmy  
 Jumbo-anon      valv.wad   20.10.2009 12:57:26
nebo spatne nastavenym VHE? ..  
 Jumbo-anon      valv.wad   20.10.2009 12:56:31
Zdravim ... chlapi, kdyz sem sai udelal ve VHE mapu, tak to potom pri zkompilovani hazelo chybu ze chybyi valv.wad ... stahnul jsem to a funguje mi to, ale kdyz sem se ptal osttanich kamaradu co delaj mapky, tak ani jeden z nich nemel tento problem .. a kdyz nekomu tu mapu donesu na flashce (stahne atd..) tak m uto taky pise ze mu chybi valv.wad ... nemuze to byt treba spatnou verzi Hammeru nebo CS? 
 kary-anon      to xXx   10.10.2009 20:00:06
do mapy dej game_player_equip. tam si jen zvolis, ktery zbrane maji hraci mit od zacatku (musis tam nastavit i nuz). 
 Linhi-anon      to kaninchen:   10.10.2009 19:35:08
Též zdravím,
T - info_player_deathmatch, CT - info_player_start. Od každého si nasázej cca 10 entit. 
 xXx-anon      buy zona   09.10.2009 12:06:02
Zdar chlapi. POtreboval bych poradit jak mam oddelat buy zonu na moji mapce... Proste chci aby tam lezely akorat zbrane na zemi, a hraci nemohli nic kupovat 
 kaninchen-anon      Start Terroristu   09.10.2009 09:26:35
Zdravim vsechny. mozna se to tady uzž nekde resilo ale nenasel jsem to, a mozna tyk ne. Nevite nekdo jak pridat do CS 1.6 mapy , ve VHE entitty startu pro teroristy? 
 p2k      uprava   07.10.2009 20:35:31
mas to nastaveno 
 Vocko      ToolKit   07.10.2009 10:37:57
Tvorbu Half-Life: Destruction som zastavil, vydám ale ToolKit (viac info tu: moddb.com/mods/half-life-destruction1/news/information-about-whole-thing) - je to celkom nový engine GoldSrc (viac info v texte alebo na videu). Vydám aj nedokončené mapy, p2k - mohol by si dať prístup na zmenu profilu Destruction tu na ceskychmodoch? Pridal to sem Kamil tak to zmeniť nemôžem. Ďakujem. 
1249 příspěvků, strana: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42]
 DISKUZNÍ SKUPINY
Vyberte téma diskuze:
 
 HLAVNÍ DISKUZE
    1249 příspěvků (18.10.2022)
 RPG DISKUZE
    12 příspěvků (08.01.2016)
 
 Alien:Isolation
    0 příspěvků
 Battlefield 1942
    4 příspěvky (06.06.2010)
 EDITORY
    2 příspěvky (09.06.2016)
 FILM
    5 příspěvků (06.01.2007)
 FlatOut 2
    1 příspěvek (10.06.2010)
 Mafia 3
    0 příspěvků
 Mass Effect
    0 příspěvků
 Medieval Total War
    0 příspěvků
 Nexus: The Jupiter Incident
    0 příspěvků
 Obecné téma
    32 příspěvků (11.08.2008)
 Prince of Persia 1
    3 příspěvky (23.11.2015)
 Programování
    11 příspěvků (30.10.2010)
 Shadow Warrior
    0 příspěvků
 SimuTrans
    0 příspěvků
 The Sims 3
    9 příspěvků (03.05.2014)
 Titulky
    0 příspěvků
 Traktor Simulator 2
    0 příspěvků
 Transport Tycoon Deluxe
    0 příspěvků
 Virtuální realita
    0 příspěvků
 Vývojářský deníček
    0 příspěvků
 Witcher Zaklínač
    0 příspěvků
 World of Warcraft
    0 příspěvků
Akční 
 ARMA: Armed Assault
    1 příspěvek (24.08.2018)
 Aliens vs Predator 2
    7 příspěvků (31.12.2011)
 Amnesia: The Dark Descent
    0 příspěvků
 Avatar
    3 příspěvky (09.04.2011)
 Bioshock
    2 příspěvky (01.01.2008)
 Blood1
    0 příspěvků
 CRYengine 3
    0 příspěvků
 Call Of Duty
    3 příspěvky (10.02.2011)
 Call Of Duty 2
    0 příspěvků
 Chaser
    34 příspěvků (10.03.2011)
 Counter Strike
    40 příspěvků (15.10.2010)
 Counter Strike Source
    56 příspěvků (08.03.2011)
 Counter-Strike: Global Offensive
    0 příspěvků
 Crysis
    21 příspěvků (16.01.2011)
 Cube
    0 příspěvků
 DOOM 1
    2 příspěvky (29.03.2006)
 DOOM 2
    11 příspěvků (27.08.2011)
 DayZ
    0 příspěvků
 Doom 3
    10 příspěvků (04.05.2011)
 Duke Nukem 3D
    24 příspěvků (26.12.2006)
 El Matador
    1 příspěvek (15.12.2005)
 F.E.A.R.
    5 příspěvků (30.12.2009)
 Far Cry
    8 příspěvků (04.05.2011)
 Far Cry 2
    4 příspěvky (27.01.2011)
 Far Cry 3
    0 příspěvků
 Far Cry 4
    0 příspěvků
 Far Cry Primal
    0 příspěvků
 GTA4
    9 příspěvků (11.08.2008)
 GTA: San Andreas
    0 příspěvků
 Grand Theft Auto 3
    3 příspěvky (30.01.2006)
 Half Life 1
    142 příspěvků (09.05.2012)
 Half Life 2
    79 příspěvků (23.06.2021)
 Half Life 3
    2 příspěvky (21.05.2008)
 Half-Life & Counter Strike
    0 příspěvků
 Heretic
    0 příspěvků
 Hexen 2
    12 příspěvků (23.09.2011)
 Just Cause
    3 příspěvky (11.12.2011)
 Just Cause 2
    0 příspěvků
 Just Cause 3
    0 příspěvků
 Kingpin
    0 příspěvků
 LEFT4DEAD
    0 příspěvků
 LEFT4DEAD2
    1 příspěvek (23.12.2015)
 Mafia
    5 příspěvků (14.11.2010)
 Mafia 2
    10 příspěvků (09.01.2012)
 Mafia II
    0 příspěvků
 Max Payne
    0 příspěvků
 Max Payne 2
    1 příspěvek (02.11.2006)
 Men of War: Assault Squad
    0 příspěvků
 Operation Flashpoint
    3 příspěvky (02.10.2010)
 Painkiller
    2 příspěvky (11.08.2007)
 Portal
    0 příspěvků
 Prey
    3 příspěvky (27.01.2007)
 Quake 1
    22 příspěvků (29.09.2008)
 Quake 2
    43 příspěvků (28.06.2009)
 Quake 3 Arena
    8 příspěvků (03.02.2011)
 Quake 4
    3 příspěvky (08.10.2006)
 Return To Castle Wolfenstein
    9 příspěvků (30.12.2009)
 Rise Of The Triad
    2 příspěvky (28.01.2011)
 Rogue Spear
    0 příspěvků
 Rune
    1 příspěvek (16.01.2006)
 STALKER: Shadow of Chernobyl
    21 příspěvků (24.04.2010)
 Star Trek Voyager - Elite Force
    0 příspěvků
 Star Wars: Battlefront
    0 příspěvků
 The Godfather
    0 příspěvků
 Thief 3
    0 příspěvků
 UDK - Unreal Development Kit
    0 příspěvků
 Unreal
    1 příspěvek (09.02.2010)
 Unreal Tournament
    15 příspěvků (27.09.2007)
 Unreal Tournament 1999
    0 příspěvků
 Unreal Tournament 2003
    3 příspěvky (08.06.2006)
 Unreal Tournament 2004
    0 příspěvků
 Unreal Tournament 3
    0 příspěvků
 Vietcong
    0 příspěvků
 Vietcong 2
    8 příspěvků (20.06.2010)
 Wolfenstein 3D
    0 příspěvků
Arkáda 
 Trackmania Nations
    6 příspěvků (14.11.2007)
Strategie 
 Age Of Empires 2
    0 příspěvků
 Age Of Empires 3
    4 příspěvky (29.01.2011)
 Battlefield 2
    1 příspěvek (14.04.2010)
 Blitzkrieg
    2 příspěvky (12.02.2006)
 C&C: Red Alert 2
    3 příspěvky (19.06.2022)
 C&C: Generals
    0 příspěvků
 Caesar 3
    0 příspěvků
 Heroes 3
    0 příspěvků
 Heroes 4
    0 příspěvků
 Heroes of Might & Magic
    11 příspěvků (18.12.2008)
 Homeworld 2
    12 příspěvků (24.10.2013)
 Stronghold 2
    1 příspěvek (09.04.2011)
 Warcraft 3
    2 příspěvky (25.09.2007)
RPG 
  Neverwinter Nights
    1 příspěvek (19.10.2006)
 Archlord
    0 příspěvků
 Baldur's Gate 2
    7 příspěvků (30.06.2010)
 Fallout
    2 příspěvky (03.01.2006)
 Fallout 2
    0 příspěvků
 Fallout 3
    0 příspěvků
 Fallout 4
    0 příspěvků
 Gothic
    4 příspěvky (15.11.2007)
 Gothic 2
    3 příspěvky (27.01.2006)
 Icewind Dale
    7 příspěvků (10.02.2006)
 Kingdom Come: Deliverance
    0 příspěvků
 Morrowind
    1 příspěvek (08.01.2006)
 Risen 3
    0 příspěvků
 Severance: Blade Of Darkness
    10 příspěvků (25.02.2007)
 The Elder Scrolls IV: Oblivion
    7 příspěvků (09.10.2006)
 Vampire: The Masquerade
    8 příspěvků (24.04.2006)
Logická 
 Emergency3
    0 příspěvků
 Emergency4
    1 příspěvek (06.04.2010)
 Minecraft
    0 příspěvků
 Portal 2
    0 příspěvků
 Supaplex
    0 příspěvků
Sportovní 
 MANIADRIVE
    0 příspěvků
 Microsoft Flight Simulator
    7 příspěvků (16.08.2006)
 Pro Evolution Soccer
    0 příspěvků
 STUNTS
    1 příspěvek (22.05.2007)
Simulace 
 OpenTTD
    0 příspěvků



© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.04041 sec. |