DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Vše / hra nevybrána
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
1249 příspěvků, strana: [1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
[15]
[16]
[17]
[18]
[19]
[20]
[21]
[22]
[23]
[24]
[25]
[26]
[27]
[28]
[29]
[30]
[31]
[32]
[33]
[34]
[35]
[36]
[37]
[38]
[39]
[40]
[41]
[42]
Tommzs to alien_hunter | 05.11.2005 15:05:34 |
máš pravdu, tak se přidej...
Tommzs to korzar | 05.11.2005 15:03:34 |
http://www.unrealeditor.cz/HALF-LIFEEDITOR/ tahleta stránka je hodně šikovná na HL1...
začínal jsem tam...
Tommzs to korzar | 05.11.2005 15:02:46 |
mapa musí být uložena v složka s hl/cstrike/maps. Modely(myslím objekty jsou většinou v
Source, ale postavy jsou taky modely. Textura zase v módech, nebo si je sám udělej(Wally -
http://www.unrealeditor.cz/HALF-LIFEEDITOR/down/mod/wally_155b.zip, návod
http://www.unrealeditor.cz/HALF-LIFEEDITOR/wally.htm)nic víc jsem nenašel...
Korzar - SK - som noob p need help | 05.11.2005 11:59:03 |
ako mam tu mapu ulozit aby som ju mohol normalne nacitat v cs-1,6 ??
Korzar - SK - som noob p to Tommzs a to p2k | 05.11.2005 10:10:59 |
hele a nejsou ty modely jenom do HL2 a Source ???
Korzar - SK - som noob p to Tommzs a to p2k | 05.11.2005 10:10:24 |
nene mam rychlej internet tak dik za informace :-) a pak nezapomente na textury prosiiim :) a
jeste kdyz mam hotovou mapu na CS 1.6 (uz tam su aj spawn pointy aj svetla a dvere.. aj zbrane
po zemi(dufam ze tam nic viac netreba)) tak co potom ako to mam spustit??? (nemyslil run map
tam to spusti nejak blbe (nemam zivoty mieritko atd)) diky :)
Korzar - SK - som noob p to Tommzs a to p2k | 05.11.2005 10:06:50 |
nene mam rychlej internet tak dik za informace :-) a pak nezapomente na textury prosiiim :) a
jeste kdyz mam hotovou mapu na CS 1.6 (uz tam su aj spawn pointy aj svetla a dvere.. aj zbrane
po zemi(dufam ze tam nic viac netreba)) tak co potom ako to mam spustit??? (nemyslil run map
tam to spusti nejak blbe (nemam zivoty mieritko atd)) diky :)
Tommzs to korzar | 04.11.2005 22:18:51 |
ano modely jsou lepší, existuje hodně stránek, jak už psal p2k dobre ma Chereoke
Team(www.chereoketeam.savana.cz), dále je najdeš v modifikacích, které stahneš všude na
netu a jestli máš pomalej net, běž na modifikace.cz, kde ti vypálí a pošlou za poplatek
CD/DVD s mody, které si vybereš.
alien_hunter Diskuse | 04.11.2005 20:15:17 |
Panejo, tady to fakt jede. Docela to tu ozilo !
Korzar - SK - som noob p ok | 04.11.2005 16:06:02 |
cize modely su lepsie nie? newim co je lepsie? a kde bych to mohol stiahnut.
Tommzs modely | 04.11.2005 14:19:18 |
rozdíl mezi prefabs a modelama:
prefabs jsou objekty vymodelované v VHE, které někdon uložil aby je nemusel znovu tvořit, modely jsou tvořeny v externím programu(blender 3D, MilkShape 3D) a jsou to postavy, židle atd atd... používají se teď hlavně v Source, protože mají svou fyziku...
prefabs jsou objekty vymodelované v VHE, které někdon uložil aby je nemusel znovu tvořit, modely jsou tvořeny v externím programu(blender 3D, MilkShape 3D) a jsou to postavy, židle atd atd... používají se teď hlavně v Source, protože mají svou fyziku...
Korzar - SK - som noob p to p2k | 04.11.2005 06:50:15 |
prepac ja neviem rozdiel medzi prefabs a modely :) hladam nejake normalne objekty do mapy ako
napr.: stol, stolicka, postel, pocitac, atd... a co su to modely? na co sluzia? (alebo pripadne
tie prefabs?)
p2k Textury a objekty | 03.11.2005 22:37:47 |
Textury nekde pohledame a dam sem link. Co se tyka objektu, hledas prefabs (predpripravene
objekty do map) nebo modely? Co se tyka modelu, fakt dobre ma profi team CherokeTeam.
Korzar - SK - som noob p objekty | 03.11.2005 19:04:19 |
a este kde by sa dali stiahnut objekty? :)
Korzar - SK - som noob p textury | 03.11.2005 16:41:26 |
prosiiiiiim potreboval by som nejake textury kde by som ich mohol stiahnut ??? :(
Spirit-anon Akyra | 03.11.2005 09:52:55 |
(HL1)Zkousel jem spirit 1.4 a uplne me zboril hru. Plus ze client nesel zkompilovat. 1.2 me
funguje..pridano odlesky a lepsi sprite (kour,para). Jeste to budu muset prozkoumat. Nebyl moc
cas. Mno na Source to nema..:). V Qoole ovladam dobre a Hammer celkem taky a rekl bych ze jsou
z editoru nejpodobnejsi... Skoro bych rek stejny. Jen v Qoole si muzes naeditovat listy a napr
koule uz je v zakladni nabidce. I mangment textur je prehlednejsi a ucelenejsi. Kdyz uz jsme u
tech enginu dost me sokoval Call of Duty 2, na 1.6 Duron, R9600 v 1280x1024 kolem 60 vojaku a
ve vzduchu 20 letadel delalo 60FPS/s. Super code, bohuzel zadny ragdol, fyzika Q3Arena, stiny
nic moc, postavy uzasne. Ale jak rikam na Source to nema..:). Pro tvurce Machinimi v Hl1
http://www.machinima.com/article.php?article=92
Korzar - SK - som noob p ty | 03.11.2005 06:40:01 |
dik
protlak-anon CS | 02.11.2005 18:21:04 |
info_player_start pro CT a info_player_deathmatch pro T
Korzar - SK - som noob p textury | 02.11.2005 16:13:51 |
prosiiiiiiiim nejake textury - napiste mi stranku please lebo tie moje domacky vyrobene
vyzeraju jak sracky
Korzar - SK - som noob p textury | 02.11.2005 13:50:00 |
a este newite nahodou kde by som mohol stiahnut nejake textury???
Korzar - SK - som noob p to p2k | 02.11.2005 13:43:08 |
newim jak nastavit aby to bol counter chapes - ked spustim mapu tak sa objavim bez zivotov,
noza atd a newim ako spravit tymy (Ct a T) vyzera to skor jak HL1 ale vytvaranie som sa ako tak
ledva naucil
Tommzs to kozar | 01.11.2005 21:46:01 |
myslíš tutorialy???
Tommzs to kozar | 01.11.2005 21:44:47 |
p2k... správná otázka...:-)))
p2k to korzar | 01.11.2005 20:41:02 |
Z co presne ti nejde a v cem?
Korzar - SK - som noob p POMOC PROSIM | 01.11.2005 20:29:29 |
hele prosim nemohol by mi niekto pomoct mne tam skoro nic nefunguje :( prosiiiim
p2k qoole | 01.11.2005 18:09:58 |
Hm, s Qoole jsem měl tu čest, ale rozhodně co má paměť pamatuje, nepředčil ani quark
ani worldcraft ani gtkRadiant. Ale pokud ovládáš qoole, tak to hned řekni :o) Editorů je
pěkná řádka :o)
Akyra-anon Spirit | 01.11.2005 16:26:43 |
Diky..Dneska ten spirit zkouknu...ale SDK od Valve neni zrovna samotny zdrojak Half-life enginu
(proste hl.exe nepozmenis). I kdyz si muzes diky tomu nejake efektiky pridat. Na rozdil od ID,
ktera uz poskytuje polovinu zdrojaku Doom3 a plny Quake 3 je Valve skoupa na informace. Ach
jo.....Jo a Hammer je super, ale nejlepsi je stejne Qoole 99..
p2k furniture | 01.11.2005 10:10:11 |
Já to vytvářel taky tak, s neviditelnou zdí. Spirit lze stáhnout z
http://spirit.valve-erc.com, a navíc jak jsem se dočetl, se chystá i spirit pro HL2. Sice
plný výkon Source Engine ukázal snad jen Lost Coast, a myslím si že plno vývojářů bude
mít hodně práce aby na něj dosáhla, ale spirit by mohl přinést jiné... lepší
efekty... např. přiblížení skutečné přírody... nebo variabilní modely stromů, aby
les vypadal jako les, a ne jako galerie stejných modelů stromů.
Akyra-anon Spirit | 01.11.2005 08:25:13 |
U nekterych modu jsem koukal, ze existuje spirit.dll. Je mozne nekde stahnout zdrojaky? Daleko
vice me pro vlastni tvorbu map vyhovuje Half 1. Cim je hra propracovanejsi...tim vice je
potreba casu na tvorbu. Do dneska nedam dopustit na Quaka 1. Tam to bylo nejvic v pohodicce.
Par mini mapicek jsem udelal v Half2 beta. Celkem sranda...zvlaste prisera jmenem Stalker..:).
Mam jen jeste jeden dotaz. Kdyz pridam v Half 1 model do mapy jako monster_furniture tak tim
modelem prochazim..musim vzdy jeste udelat func_wall..znevidilnit a dat kolem modelu. Nejde to
nejak jinak?
Tommzs redakční systém | 31.10.2005 19:07:55 |
Mohl bys mi nějak zpřístupnit to přidávání tutů???