DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Vše / hra nevybrána
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
1251 příspěvků, strana: [1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
[15]
[16]
[17]
[18]
[19]
[20]
[21]
[22]
[23]
[24]
[25]
[26]
[27]
[28]
[29]
[30]
[31]
[32]
[33]
[34]
[35]
[36]
[37]
[38]
[39]
[40]
[41]
[42]
![]() ![]() |
29.06.2013 16:45:45 |
A ešte prosím pošlete mi to na e-mail je to lexanek12@seznam.cz děkuji moc a pošlete mi
to:
![]() ![]() |
29.06.2013 16:43:19 |
ahoj prosimvás jak si můžu založit server na CS?? prosím poradˇte mi jak ho mam založit
děkuju moc :
![]() ![]() |
01.02.2013 11:18:17 |
ahoj prosimvás chtěl bych si založit vlastní server na css muže mi někdo poradit jak na
to odpověď pls na email pomasall@seznam.cz předem mockrát děkuju :)
![]() ![]() |
10.10.2012 12:53:19 |
Zdarec, kde bych nasel textury, myslim jako fotorealisticke fakt kvalitni, nejsou nekde ke
stazeni?
![]() ![]() |
10.09.2012 01:52:27 |
Tak to vypada, ze asi nejznamejsi source engine mod historie (BMS) nakonec preci jen neni
vaporware a v pristich dnech by mel vyjit. K hrani pry ma stacit jen nainstalovany source SDK
base 2007, takze hra bude free pro vsechny a ani nebude potreba vlastnit nejakou jinou source
hru. Oficialni stranka je blackmesasource.com, vic informaci se ale dozvite na moddb.
Pokud dostane BMS v ankete dostatek hlasu, tak bude dostupna i pres Steam. Hlasovat muzete tady: steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=94128543 .
Pokud dostane BMS v ankete dostatek hlasu, tak bude dostupna i pres Steam. Hlasovat muzete tady: steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=94128543 .
![]() ![]() |
25.08.2012 19:17:34 |
Ahoj všichni!
Hledáme členy do nově vzniklého týmu Hiawa.
Co to je? Je to sociální síť pro vývojáře, kde každý může napsat svůj nápad/projekt a kdokoliv z týmu se tohoto projektu může zúčastnit.
Bereme kohokoliv na jakoukoliv pozici či zaměření.
Pokud máš zájem, ozvi se na hiawa@seznam.cz
Hledáme členy do nově vzniklého týmu Hiawa.
Co to je? Je to sociální síť pro vývojáře, kde každý může napsat svůj nápad/projekt a kdokoliv z týmu se tohoto projektu může zúčastnit.
Bereme kohokoliv na jakoukoliv pozici či zaměření.
Pokud máš zájem, ozvi se na hiawa@seznam.cz
![]() ![]() |
07.08.2012 08:30:25 |
Možná bys Pavliku mohl přispívat i tady pokud se jedná o české věci, myslím že
autoři webu by tvé novinky určitě přivítali!
![]() ![]() |
07.08.2012 03:39:04 |
Na české Doom mod scéně to žije, dokončení Zones of Fear spustilo impuls pro dotáhnutí
i dalších megawadů. Podrobnosti najdete na Leebigh Doom blogu, tam jsem publikoval už dvě
své recenze. A kopu modů ze zahraniční tvorby, které mě fakt zaujaly, ale nehrál jsem
je, máte na hosting čečák fóru v kategorii Herní fórum - Zajímavé mody do her.
Všechno SP a z převážné většiny kvalitní. Jinak wady k Doomu, konverze k Wolfensteinovi
3D, mapy ke Quake 1 taky furt vychází. Takže já si nemůžu stěžovat.
![]() ![]() |
18.07.2012 21:54:44 |
zkus zkontrolovat log při kompilaci. Tohle někdy dělá když je chyba třeba v displacement
entitě nebo když je prostě něco špatně
![]() ![]() |
13.07.2012 17:26:30 |
Zdravim, tvorim skoro rok mapy a doposud jsem se nesetkal s chybou jako je tato. Pri zkousce
mapy mne kompilace probehne bez problemu, ale pri nacteni mapy se mne vubec nezobrazi zmeny,
ktere jsem udelal. Jenom pro predstavu .. tvorim vlastni dum a udelal jsem zahradu jeden den..
druhy den jsem udelal garaz.. pracoval sem na ni nekolik hodin a pri zkouzce tam ta garaz vubec
neni... cela prace zbytecna..:( nevi nekdo co stim?
![]() ![]() |
28.06.2012 09:53:16 |
No já bych sem klidně něco občas napsal, ale za poslední měsíce jsem vážně na nic
zajímavého, co by stálo za řeč, nenarazil. Jediné, o čem bych mohl psát, jsou mody pro
naše truckové hry, kde komunita pořád něco tvoří. Ale to by bylo jen pro úzkou skupinu
lidí. Mně teď spíše jde o žánr FPS. Trh je tímhle žánrem nejspíše přesycen, že
lidi nemají moc potřebu se v něčem dále realizovat - bohužel... :-/
Snad nějak hnu s těmi svými projekty a něco sem zase napíšu. Ale s tím časem na tvorbu je to fakt už tragický :-(
Snad nějak hnu s těmi svými projekty a něco sem zase napíšu. Ale s tím časem na tvorbu je to fakt už tragický :-(
![]() ![]() |
26.06.2012 23:02:46 |
Určitě se toho spoustu děje, jen teď nemám chvíli čas abych z toho dělal novinky.
Chybí mi autoři. Dnes je trend takový, že si kdekdo založí web za pár minut a začne si
ho plnit sám (mnohdy i přebranými materiály z těchto stránek aniž by uvedli zdroj).
Takové weby však dlouho nevydrží a vždy časem pojdou. Mohl bych jmenovat za těch 12 let
desítky webů. Jen se mi za ty roky nepodařilo nikdy tyhle lidi přesvědčit aby psali sem.
Možná jde i o to, že v ČR převládl konzumní způsob života na plné čáře. No a když
už by teda měl někdo něco pro někoho nebo pro komunitu dělat, tak se ptá nejdřív za
kolik. Prachy a konzum. Dobře už asi bylo. Ale důležité je se nevzdávat...
![]() ![]() |
24.06.2012 10:10:07 |
Ahoj lidi! No, jak tak koukám, nějak to tu umřelo. Začínám mít pocit, že módařská
komunita v ČR, ale skoro už i ve zbytku světa, se stává minulostí... Dělá tu vůbec
ještě někdo nějaké SP módy? Jeden by řekl, že hry jako Half Life, Doom a podobně jsou
po téhle stránce nesmrtelné, ale očividně staří zkušení autoři už nemají na módy
čas a mladí o to nejeví zájem. Ach jo... Taky vám to tak přijde? Minimálně v Čechách
a na Slovensku se za poslední půlrok nic zajímavého neudálo :-(
![]() ![]() |
15.03.2012 12:33:40 |
Čest práci,
dělám trošku do Spirit of Half-life a potřebuju pomoci s jednou věcí.
Mám za sebou pár map a jsem ochoten se podělit např o
1. funkční hvězdnou bránu dělanou ve Spiritu, která:
a) teleportuje hráče, přenáší kulky, přenáší monstra, přenáší granáty, rakety, atd.
b) není brushová, ale modelová (env_model)
c) ozvučená
d) kawoosh model efekt
2. Vrhací kamera - jako ve hře Thief2. Lze i sebrat a opětovně použít na mapě
3. Funkční kulomet - 2 verze
jeden je na bázi func_tank, druhý na bázi motion entit - kopíruje viev_angle
a) modelový, ne brushový, detailní
b) součástí je kamera, kopírující pohyb kanonu - jako v jiných hrách s funkčními statickými kulomety
3. ovladatelná postava - ne hráč! - hráč je v přídavné krabici.
a) ovladatelná postava z 3. osoby - založeno na motion entitě
b) přiložené zbraně: raketomet, pistol, samopal, S (jako ve hře contra), Laser - který mění zasaženým monstrům FXs
c) přídavná svítilna, založeno na dlight entitě
d) granáty - založeno na entitě env_shooter, na kterou se přilepí env_explosion
e) kamera sleduje pevně hráče a jde měnit úhel osy Z přiloženými entitami.
f) kamera má připevněny sprity - zdraví
g) při zásahu ovladatelná postava krvácí
Potřebuju poradit soudruzi v Half-Life, jak udělat mapu pro týmovou hru založenou na GAME_TEAM_MASTER entitách? zkoušel jsem podle různých tutoriálů a prostě mně to vůbec nejde rozchodit
Kontakt na mne je lance01011@hotmail.com
Kdyby se někdo chtěl podílet na modifikaci, kterou mám v plánu připravit, dejte vědět, mám vymyšlený i příběh...
S pozdravem Lance
dělám trošku do Spirit of Half-life a potřebuju pomoci s jednou věcí.
Mám za sebou pár map a jsem ochoten se podělit např o
1. funkční hvězdnou bránu dělanou ve Spiritu, která:
a) teleportuje hráče, přenáší kulky, přenáší monstra, přenáší granáty, rakety, atd.
b) není brushová, ale modelová (env_model)
c) ozvučená
d) kawoosh model efekt
2. Vrhací kamera - jako ve hře Thief2. Lze i sebrat a opětovně použít na mapě
3. Funkční kulomet - 2 verze
jeden je na bázi func_tank, druhý na bázi motion entit - kopíruje viev_angle
a) modelový, ne brushový, detailní
b) součástí je kamera, kopírující pohyb kanonu - jako v jiných hrách s funkčními statickými kulomety
3. ovladatelná postava - ne hráč! - hráč je v přídavné krabici.
a) ovladatelná postava z 3. osoby - založeno na motion entitě
b) přiložené zbraně: raketomet, pistol, samopal, S (jako ve hře contra), Laser - který mění zasaženým monstrům FXs
c) přídavná svítilna, založeno na dlight entitě
d) granáty - založeno na entitě env_shooter, na kterou se přilepí env_explosion
e) kamera sleduje pevně hráče a jde měnit úhel osy Z přiloženými entitami.
f) kamera má připevněny sprity - zdraví
g) při zásahu ovladatelná postava krvácí
Potřebuju poradit soudruzi v Half-Life, jak udělat mapu pro týmovou hru založenou na GAME_TEAM_MASTER entitách? zkoušel jsem podle různých tutoriálů a prostě mně to vůbec nejde rozchodit
Kontakt na mne je lance01011@hotmail.com
Kdyby se někdo chtěl podílet na modifikaci, kterou mám v plánu připravit, dejte vědět, mám vymyšlený i příběh...
S pozdravem Lance
![]() ![]() |
03.03.2012 13:14:56 |
Dovolte, abych vám ještě neoficiálně představil nový mód k Half Life 2(ještě nevím,
kterou epizodu, mapy mám dělané ve verzi Deathmatch . Tak, jelikož jsem hlavně mapper, a
dělám do toho módu také zvuky. Občasně taky modely, a vytvářím jeden model NPC
(mechanoid).
Nyní tu žádám o pomoc, s tím módem, jelikož je to mód, tak je to neziskové, tudíž se hledají dobrovolníci. Potřebujeme:
někdo kdo vytvoří modely: (NPC, a občas i nějakej ten interier/ exterier model)
grafika: (někdo kdo vytvoří textury NPC, a klidně i nějaký další, grafiku zvládám max. do malování, nebo převody formátů.)
webmastera: to asi není nutné vysvětlovat, prostě někoho, kdo nám udělá prezentaci.
Do tvorby módu, se můžete zapojit jako aktivní, nebo můžete prostě něco vytvořit a poslat to (odkaz, e-mail či skype). Hledám pouze dobrovolníky, nic za to nechtějte, kromě toho, že budete zapsáni v kreditech, a případně se můžete zapojit do další tvorby, a účast v nějakejch rozhovorech atd. Sám mám problém si vydělat na připojení k internetu a lentilky!! Jsem přeci jen student.
Budu rád, za každou pomoc.
Kontakty : skype : Prothumus
email: kelly.mass.sheppard@gmail.com
Nyní tu žádám o pomoc, s tím módem, jelikož je to mód, tak je to neziskové, tudíž se hledají dobrovolníci. Potřebujeme:
někdo kdo vytvoří modely: (NPC, a občas i nějakej ten interier/ exterier model)
grafika: (někdo kdo vytvoří textury NPC, a klidně i nějaký další, grafiku zvládám max. do malování, nebo převody formátů.)
webmastera: to asi není nutné vysvětlovat, prostě někoho, kdo nám udělá prezentaci.
Do tvorby módu, se můžete zapojit jako aktivní, nebo můžete prostě něco vytvořit a poslat to (odkaz, e-mail či skype). Hledám pouze dobrovolníky, nic za to nechtějte, kromě toho, že budete zapsáni v kreditech, a případně se můžete zapojit do další tvorby, a účast v nějakejch rozhovorech atd. Sám mám problém si vydělat na připojení k internetu a lentilky!! Jsem přeci jen student.
Budu rád, za každou pomoc.
Kontakty : skype : Prothumus
email: kelly.mass.sheppard@gmail.com
![]() ![]() |
06.02.2012 15:09:23 |
heladjí se tvořivý dobrovolníci více na www.krymotgames.wz.cz/2012/02/Dobrovolnici.html
![]() ![]() |
23.01.2012 18:41:16 |
hledaji se dobrovolnici promodifikaci do hry Operace flashpoint více na
www.krymotgames.freepage.cz/dobrovolnici/
![]() ![]() |
01.01.2012 15:32:39 |
určite jde i na non-steam
![]() ![]() |
18.12.2011 20:07:39 |
Ahoj, mam skromnou, avsak pro me dulezitou otazku. Potrebuju steam css pro tvorbu map nebo
staci i non steam? omlouvam se pokud to tu uz bylo zminene.
![]() ![]() |
25.11.2011 20:20:12 |
Čau .Potrebuju exportovat model z 3ds max nebo blender do Cryengine 3 SDK .Ale jak ?
![]() ![]() |
18.11.2011 13:31:27 |
Prosim neznate nekdo admin mody na crysis,abych mohl ze sveho serveru vykoupnout nebo zabanovat
cheatery?Prosim odepiste mi nekdo na e-mail david.krouzil@seznam.cz .Dik
![]() ![]() |
18.11.2011 10:10:46 |
Dobrý den, potřeboval bych poradit jak vložit do vlastního serveru např.:
zombíky,jailbreak,VIP atd. prosím o odpoved n e-mailu :rudzkidavid@seznam.cz nebo skype:
david.rudzki1 předem Díky
![]() ![]() |
17.11.2011 23:10:23 |
Prosim neznate nekdo admin mody,abych mohl ze sveho serveru vykoupnout nebo zabanovat
cheatery?Prosim odepiste mi nekdo.Dik
![]() ![]() |
28.10.2011 18:52:52 |
Zčásti mapu kompilovat nelze, bohužel se musí kompilovat celá. Pro testování stačí
kompilovat mapu při nastavení CSG-normal, BSP-normal, VIS-no, RAD-no.
![]() ![]() |
23.10.2011 06:42:24 |
Ahoj
Satavím mapu vetšího rozměru a potřebuju kontrolovat nově postavené lokace.Jak se dělá komoilace jen části mapy?
dik
Satavím mapu vetšího rozměru a potřebuju kontrolovat nově postavené lokace.Jak se dělá komoilace jen části mapy?
dik
![]() ![]() |
22.10.2011 17:51:41 |
Zdar
Jak zatočit s tímhle druhem erroru?
jsem z toho uplně jelen :
Error: Exceeded MAX_MAP_MIPTEX Description: Texture memory usage on the map has exceeded the limit
Jak zatočit s tímhle druhem erroru?
jsem z toho uplně jelen :
Error: Exceeded MAX_MAP_MIPTEX Description: Texture memory usage on the map has exceeded the limit
![]() ![]() |
22.10.2011 05:52:00 |
Zdrávím jak vyřešit tenhle problém
Bad surface extents
Error:Malformed Face Normal
The texture aligment of visible face is unusuble.
V check for problems nic není
Nemám ponětí co to je řeším to prvně.Je to problém s TEXTUROU nebo tvarem objektu nebo combinace?
Bad surface extents
Error:Malformed Face Normal
The texture aligment of visible face is unusuble.
V check for problems nic není
Nemám ponětí co to je řeším to prvně.Je to problém s TEXTUROU nebo tvarem objektu nebo combinace?
![]() ![]() |
17.10.2011 16:29:00 |
Mám nápad na hru, ale neumím moc délat módy-existuje nějaký tutoriál pro
začátečníky?A je lepší udělat mód nebo hru normál?pls pomozte
![]() ![]() |
24.08.2011 21:49:53 |
CryEngine3 uvolnen pro nekomercni tvorbu her..Parada konecne konkurence pro
Unreal..:)
crydev.net
crydev.net
![]() ![]() |
05.08.2011 16:36:49 |
Hledaji se lide na tvorbu medifikace do half-life 2 nebo operace flashpoint. Kdo má zájem a
kdo by se chtěl přidat? Více informaci poskytnu přes mail jakubmotak@email.cz