DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Vše / hra nevybrána
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
1250 příspěvků, strana: [1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
[15]
[16]
[17]
[18]
[19]
[20]
[21]
[22]
[23]
[24]
[25]
[26]
[27]
[28]
[29]
[30]
[31]
[32]
[33]
[34]
[35]
[36]
[37]
[38]
[39]
[40]
[41]
[42]
kary-anon to DR4G | 02.09.2008 18:12:04 |
J, je treba origo...
DR4G Half-life 2 - EDITOR | 31.08.2008 12:27:26 |
Ahoj, nevíte někdo kde najdu editor pro HL 2 ? nikde ho nemůžu najít, tak asik bude na dvd
s originálkou. dík )
Duke-anon Q4 Editor | 30.08.2008 16:17:51 |
Ahoj! Lidičky, pomozte. Mám pár dnů nové PC a nainstaloval jsem si Quake 4, ale nějak mi
blbne editor... Místo mřížky, 3D pohledu či náhledu textur mám jen bílá, prázdná
okna. Nevíte někdo náhodou, v čem by mohl být problém? Ani nejnovějšé patch
nepomohl...
tomas-anon doom3 | 30.08.2008 09:34:17 |
caw neuzná někdo nějaký program pro tvorbu map do dooma3? gtk radiant je dobrý ale neumím
s ním. Beru každou pomoc díky. email pavlicektomik@email.cz
Broxx-anon MOD | 29.08.2008 14:39:35 |
Zdar, nechtěl by někdo spolupracovat na modu pro UT04?
ICQ:417-982-015
Mail:Broxx@seznam.cz
ICQ:417-982-015
Mail:Broxx@seznam.cz
vytvářeč-anon mapa | 28.08.2008 21:08:10 |
ahoj! chtěl jsem se tady zeptat jestli někdo nechce pomoci s nějakou modifikací. Samotného
se mi do ničeho nechce tak bych se k někomu připojil a pracoval s ním na jeho hře. Můj
email je pavlicektomik@email.cz nebo icq 388653223. Zatím
tomáš-anon DOOM mapa | 27.08.2008 13:28:45 |
AHOJ! Už mám mapu hotovou estli chcete tak vám ji sem dám jenom napište (podrobně) jak.
Díky
p2k odpoved | 20.08.2008 23:35:54 |
Je to jednoduche, bud mi ji muzes poslat na mail p2k@seznam.cz a ja ti ji zalozim (vcetne
screenshotu), nebo se zaregistruj a posli mi tvuj nick, a ja ti nastavim redaktora modifikaci a
muzes si svuj zaznam o modifikaci spravovat a sam si psat info k tvoji mape.
tomáš-anon Pomoc | 20.08.2008 12:24:38 |
ahoj! dělám mapu do dooma 1-2 a chtěl bych se zeptat jak ju sem dát mezi ty ostatní.Díky
Tomáš-anon Spolupráce | 19.08.2008 13:39:23 |
moje icq je 388653223
Tomáš-anon Spolupráce | 19.08.2008 13:38:10 |
Ahoj! Začal jsem dělat jednu dobrou mapu do Dooma a dělám na ní každým dnem ale zabere
to hodně času tak nemám čas na jiné věci. Chtěl jsem se zeptat jestli tu není nějaký
dobrák který umí s wadautorem a nechtěl by mi s vytvářením pomoct. Spolupráce by
znamenala částečný podíl atd...
p2k To pavlicektomik | 18.08.2008 22:26:34 |
posli
p2k to sg | 18.08.2008 22:24:46 |
Ten problém prázdných map jsem měl taky, tuším že problém byl v tom, že v mapě v
použitých texturách by neměl být soubor PLDECAL.WAD. Myslím že to byl on, možná taky
nějaký jiný, je to potřeba vyzkoušet a používat jenom WAD soubory dodávané. Když jsem
dělal Force Of Evil, tak skoro každá mapa měla jiné textury a tudíž je to potřeba
střídat a nemít v mapě milion textur které nejsou třeba vůbec využité.
tomáš-anon doom | 18.08.2008 13:29:16 |
ahoj! zamakal jsem a udělal jsem pár vypracovaných map do dooma ve wadautoru. Kdyby někdo
chtěl vyzkoušet tak moje icq je 388-653-223 nebo email pavlicektomikvemail.cz
Linhi-anon chyby | 18.08.2008 11:24:11 |
to S!G!:
ICQ: 239062707
ICQ: 239062707
S!G!-anon chyby | 18.08.2008 11:21:34 |
cauky mam problem uz asi po 4 delam tu stejnou mapu, protoze Hammer me vzdycky ulozi akorat
prazdnej list a nvm proc....a jeste me tam ted pise hafo chyb tze se me to ani nevytvori do
bsp...pls poradte nekdo, muzu vam tu mapu poslat a vy byste se na to mohli podivat a opravit
nejak ty chyby, diky moc napiste
tom-anon chci si vytvořit dooma 3 | 16.08.2008 16:37:18 |
pavlicektomik@email.cz
tom-anon chci si vytvořit dooma 3 | 16.08.2008 16:36:32 |
ahoj neví někdo nebo neporadí mi někdo jak se dělá s gtkradiant na tvorbu dooma 3?
S!G!-anon ... | 16.08.2008 12:07:19 |
no nvm vojenska skola tu je no, ale nvm nvm tedkom delam mapu na zpusob dusta ktera je asi tak
8x vetsi nez dust :D
p2k to sg | 15.08.2008 22:10:09 |
Vyskov, nojo, tam byla nejaka vysoka vojenska skola, takze nejaky cstrike cviceni :o) Ok trochu
si pohraj s editorem nez zacnes delat vetsi veci, pokud teprve zacinas, zacni necim mensim a
tim se postupne naucis vic moznosti editoru. Zkus tutorialy co tu mame.
Linhi-anon střechy a podobný vychytávky | 15.08.2008 22:08:20 |
to S!G!:
1. Otáčení objektů:
Označ objekt, který chceš otočit, a pomocí ctrl+m ho můžeš transformovat - stačí akorát umět maličko anglicky a vědět, jaký hodnoty máš do daných kolonek zadat.
2. Tvorba střechy
Střechu nejlépe uděláš z jednoho brushe, který upravíš pomocí vertex tool (shift+v)... pomocí toho můžeš posunovat rohy objektu a případně je i spojit v jeden.
3. Textura
Pokud máš už objekt s jednou texturou, najdi si v seznamu texturu, kterou chceš na něj použít, objekt označ a zmáčkni 7. tlačítko odshora na levém panelu...
4. Rada na závěr
Než se pustíš do takových konin, jako je mapa Vyškova, musím tě upozornit na to, že:
a) takto velké plochy HL nezvládá a je tedy lepší si na to vybrat jiný engine
b) pokud chceš, aby to za něco stálo, strávíš nad tím dlouhé měsíce práce a to i za předpokladu, že budeš macher-maper
c) ...pokud se jím chceš stát, začni tím, že si projeď všechny tutoriály a většinu článků, co tady je, nauč se pořádně používat nástroje ve VHE, nepouštěj se do složitých map - dělej zpočátku jen jednoduchosti,... a po čase se možná alespoň dobrým maperem staneš -)
1. Otáčení objektů:
Označ objekt, který chceš otočit, a pomocí ctrl+m ho můžeš transformovat - stačí akorát umět maličko anglicky a vědět, jaký hodnoty máš do daných kolonek zadat.
2. Tvorba střechy
Střechu nejlépe uděláš z jednoho brushe, který upravíš pomocí vertex tool (shift+v)... pomocí toho můžeš posunovat rohy objektu a případně je i spojit v jeden.
3. Textura
Pokud máš už objekt s jednou texturou, najdi si v seznamu texturu, kterou chceš na něj použít, objekt označ a zmáčkni 7. tlačítko odshora na levém panelu...
4. Rada na závěr
Než se pustíš do takových konin, jako je mapa Vyškova, musím tě upozornit na to, že:
a) takto velké plochy HL nezvládá a je tedy lepší si na to vybrat jiný engine
b) pokud chceš, aby to za něco stálo, strávíš nad tím dlouhé měsíce práce a to i za předpokladu, že budeš macher-maper
c) ...pokud se jím chceš stát, začni tím, že si projeď všechny tutoriály a většinu článků, co tady je, nauč se pořádně používat nástroje ve VHE, nepouštěj se do složitých map - dělej zpočátku jen jednoduchosti,... a po čase se možná alespoň dobrým maperem staneš -)
S!G!-anon otaceni | 15.08.2008 19:37:35 |
cauky a jeste potrebuji vedet jak se otaci objekty a dela napriklad strecha, nechci mit rovnou
strechu ale takovou tu do A, diky moc a jeste jak se meni, kdyz udelam treba barak s texturou z
dustu a potom to chci zmenit na jinou texturu jak to mam udelat...fakt vsem moc dik...ps: mam v
palnu udelat cely moje mesto Vyškov :D
S!G!-anon to LINHI: | 15.08.2008 19:22:07 |
diky moc
Linhi-anon zbrane | 15.08.2008 18:55:51 |
to S!G!:
Vlož si do mapy point entitu s názvem armoury_entity a v jejích vlastnostech (alt+enter) si vyber v atributě Item ze seznamu typ zbraně/granátu/vesty, který chceš na daným místě v mapě mít.
Vlož si do mapy point entitu s názvem armoury_entity a v jejích vlastnostech (alt+enter) si vyber v atributě Item ze seznamu typ zbraně/granátu/vesty, který chceš na daným místě v mapě mít.
S!G!-anon zbrane | 15.08.2008 14:39:42 |
cauky mam jeste jednu otazlku a to jak vlozit do mapy zbrane, granaty a vesty, aby hrac nemusel
jenom kupovat ale stacilo si nejakou najit, diky
p2k info_player_start | 14.08.2008 19:02:38 |
Do mapy je potřeba vložit entita info_player_start, bez ní mapa samozřejmě nepojede.
S!G!-anon pomoc | 14.08.2008 17:58:33 |
cauky potrebuji pomoc s moji mapou vsechno mam udelany zkompilovany ale pise me to v cs 1.6
nejakou chybu s info_player_start ze nenei nalezen nebo neco takovyho, pls napiste na mail
sigmundlukas@seznam.cz kdo by byl tak hodnej a poradil me, diky moc
p2k Visual Studio | 05.08.2008 00:00:46 |
Jo, zdrojové kody jsou v C++, mně osobně na to stačila verze MS Visual Studio 6.
Akyra-anon Spirit | 10.07.2008 11:32:09 |
Ano pres studio...myslim, ze staci otevrit s koncovkou dsp a kompilovat
P[3]TR05-anon LOL | 10.07.2008 09:29:29 |
Tady tiu nikdo neodpovi ! =)