DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Vše / hra nevybrána
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
1249 příspěvků, strana: [1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
[15]
[16]
[17]
[18]
[19]
[20]
[21]
[22]
[23]
[24]
[25]
[26]
[27]
[28]
[29]
[30]
[31]
[32]
[33]
[34]
[35]
[36]
[37]
[38]
[39]
[40]
[41]
[42]
arma-anon mody | 15.11.2009 19:21:35 |
prosim vas chtel bych delat nakou modifikaci ale nevim jak na ni poradite mi prosim?
Duke-anon UDK | 12.11.2009 14:54:10 |
Tak tohle vypadá velice zajímavě. Jestli se v tom budou moct dělat samostatně spustitelné
mapy, jako že asi jo, pokud jsem to správně pochopil, tak je můj problém vyřešen. Jen by
mě zajímalo, otázka na vás zkušenější, zda pro tvorbu mapy, jenž je pak možno hrát
samostatně, zda je potřeba něco v tomhle UDK zvlášť programovat? Můj cíl je mít ke
stažení mapu i se spouštěcím souborem a dalšími vecmi (textury, zvuky a podobně) - nic
víc. Zkrátka aby se level dal jen spustit a hrát, aniž by někdo měl UDK v PC.
Adrenaline projekt.hydra Vývoj profesionální hry | 09.11.2009 03:04:03 |
Měli byste zájem na vývoji profesionální hry a potenciální možnosti živit se vývojem
her? Jak je jistě řadě z vás známo, před pár dny Epic uvolnil sadu vývojářských
nástrojů pro UT3, která nabízí obrovské možnosti. Mým cílem je sestavit tým
špičkových lidí, kteří vytvoří ukázkovou verzi hry, díky které bychom získali
finanční podporu pro vznik studia a placený vývoj projektu. O co by šlo? Jednalo by se o
FPS hru zaměřenou na elektronické sporty vhodnou pro soutěže a ligy, nového nástupce
Quake 3 a UT. Her, které jsou briliantní, ale jejichž komunita již do jisté míry
zemřela. V tuto chvíli mám základní koncept a zkoumám terén. Zajímá mne, jestli je
reálné sestavit dostatečně schopný tým pro vývoj takové hry. Zájemci nechť mi pošlou
email s portfoliem (projekt.hydra@gmail.com), na oplátku poskytnu větší detaily a rád
odpovím na případné dotazy... Něco málo o mě: před lety jsem pracoval na totální
konverzi Enemy Territory Fortress a v Enemy Territory hrál za tým nEophyte, který byl
jedním z nejlepších v Evropě. Mám proto zkušenosti jak s tvorbou modu, tak s
profesionálním hraním.
p2k UDK Win XP | 07.11.2009 15:39:14 |
Ano, přesně tak, pro windows XP mi stačilo nastavit v Ovládacích panelech - Místní a
jazykové nastavení - záložka Místní nastavení - místo češtiny nastavit Angličtina
(Spojené státy)
Akyra-anon UDK instalace | 07.11.2009 13:29:11 |
Budeteli mit problemy s instalaci..EULA eror..tak musite nastavit windows na anglicky jazyk a
jeste nezapomente mit ServicePack2..jak XP tak Vista..rulez
Akyra-anon Unreal Development Kit | 06.11.2009 15:06:30 |
Unreal 3 engine je apsolutne FREE pro nekomercni hry..Stahujte (hledat na UDK strance)..a
budujte..Jsem velmi zvedavy jak se k tomu postavy napr. Source engine, Cryengine a Dunia..
Duke-anon Engine | 26.10.2009 17:29:19 |
To je právě to - tohle je pro mě naprosto neznámé téma a sám si nic nepřiprávím. Já
úmím akorát dělat mapy, přidat si textury či zvuky. Ale co se týče enginů a jejich
nastavení a naprogramování, to jsem úplně vedle...
Akyra-anon Unreal | 26.10.2009 16:17:53 |
UnrealRuntime je urcite co tyce nejake prezentace lepsi nez Quake 3, v editoru je primo vydet
nasvetleni sceny..coz v Quakovi a HL2 neni..Jinak me by taky zajimal navod na kompilaci Quake
3. V jeho source je to sice nejak napsane..ale neni to pro takzvane pro blby..:)
Duke C4 Engine | 26.10.2009 13:07:24 |
Jo ta adresa je tu: www.terathon.com/c4engine/index.php
Duke-anon C4 Engine | 26.10.2009 13:05:07 |
Tak jsem při hledání na netu dalších alternativ našel velice zajímavý engin. Není už
sice free, ale udivila mě jeho všestranost. Mrkněte na jejich stránky a na hry, které na
tom enginu běží. Fakt to vypadá moc dobře, obzvláště ten simulátor metra. Konečně
první vlakový simulátor, který má naprosto skvěle propracovanou grafiku i jiné
vyhcytávky. Sice jsem se deset minut snaži rozjet soupravu, ale nakonec se zadařilo. Jo, a
dokonce můžete z vlaku vyjít ven a procházet se všude pěšky...
Fakt solidní engin, který bych hned bral. Jenže i kdyby byl zadarmo, určitě je to zase jen na to vše si sám podle potřeb naprogramovat...
Fakt solidní engin, který bych hned bral. Jenže i kdyby byl zadarmo, určitě je to zase jen na to vše si sám podle potřeb naprogramovat...
Duke-anon Engin | 25.10.2009 21:14:43 |
Vypadá to taky zajímavě. Ale co jsem zatím viděl, tak mi pořád klasický Quake3 engin
přijde takový hezčí, stabilnější. Já bych prostě potřeboval něco už hotovýho, do
čeho bych naházel textury, zvuky a udělal z toho hratelný level. Ten Irllich vypadá
dobře, ale pořád nevím jak na to. Navíc mám obavy, aby tam šly dělat detaily - mapu co
chci dělat, chci hodně propracovat do detailů. Na to je nejlepší engin Chasera, ale ten
bohužel samostatně nikde neseženu. Každopádně kdyby se někdo chtěl ujmout oné
přípravy Quake3 enginu, má nabídka stále platí.
Akyra-anon UnrealRuntime | 25.10.2009 20:47:03 |
UnrealRuntime je dobry..jsou k tomu i pekny navody na jejich strance...Myslim ze jde delat
video ve formatu bin...ale da se pouzit i FRAPS..ovsem chce ho stahnou v plne verzi aby jste
tam nemeli na obrazovce napis Fraps..
Duke-anon Dík | 25.10.2009 20:12:28 |
Dík za tip. Vypadá to zajímavě, ale nevím, kde bych začal. Nic mi to zatím neříká,
ani nevím, jak v tom udělat nějaký level. Tak mě napadá, neexistuje nějaký další free
engin, který by už třeba podporoval i realtime stínování a podobné věcičky, jako jsou
třeba v Doom3?
Linhi-anon to Duke: Irrlicht engine | 25.10.2009 18:16:47 |
Zdar, takových enginů je hodně, můžu dopopručit jeden z freewarových - Irrlicht Engine
(irrlicht.sourceforge.net). Ten umí mimo jiné pracovat s Q3BSP. V balíčku, který si
stáhneš, najdeš mnoho ukázek, mezi nimiž jsou i takové, které by se ti přesně hodily.
Nemusíš ani umět programovat, aby sis udělal takovou virt. prohlídku, stačí ti ve zdrojovém kódu změnit adresu k mapě a nastavit poč. pozici hráče a zkompilovat to v jakémkoli kompilátoru podporovaných programovacích jazyků.
Nemusíš ani umět programovat, aby sis udělal takovou virt. prohlídku, stačí ti ve zdrojovém kódu změnit adresu k mapě a nastavit poč. pozici hráče a zkompilovat to v jakémkoli kompilátoru podporovaných programovacích jazyků.
Duke-anon Spolupráce | 25.10.2009 14:10:06 |
Zdravím, kolegové. Měl bych menší prosbu. Rád bych vytvořil takovou speciální mapu,
virtuální medel jisté stavby, v níž by se bylo možné volně pohybovat. Rád bych, aby
bylo finální mapu možno spustit naprosto samostatně, bez použítí jiné hry. Proto mě
napadlo, že bych použil volně dostupný Quake3 engin, na kterém by ta mapa běžela. Jenže
je tu problém, neumí programovat a samotné zdrojové kódy Quake3 mi nic neříkají. Proto
bych rád poprosil někoho, zda by mi nechtěl pomoct, respektive připravit naprostý základ
enginu, který by byl plně funkční - zkrátka do kterého bych už si jen přidával
textury, zvuky a stavěl na tom ten zmíněný level. Jak jsem již řekl, jde jen o
virtuální prohlídku jedné stavby. Tudíž nepotřebuji, aby engin uměl podoprovat
nepřátele, zbraně a další - jen to, abch v něm mohl spustit level a volně se v něm
pohybovat. Jako celek by to pak bylo volně ke stažení. Našel by se tedy někdo, kdo by
tomuhle rozuměl nebo se mi alespoň pokusil s enginem pomoct? Byl bych moc vděčný...
p2k skvele | 21.10.2009 20:17:59 |
Diky za info, proverim.
Akyra-anon Tutorial k Thief 3 | 21.10.2009 14:10:31 |
Kdo chce editovat, tak nesmi zapomenout na KomagTutorial..kde jsou popsany nektere
nastaveni...Jeste dodam,ze teoreticky muze moder poskytovat hru celou,jelikoz je to vlastne
distribuce Dema..:)
Akyra-anon Thief 3 | 21.10.2009 14:02:42 |
Thief 3 byl uvolnen k volnemu pouzivani. Kdyz si nahrajete Demo a k tomu editor mate plnou
verzi..:). Takze kdyz udelate nejaky mod a chcete aby si to nekdo zahral staci mu jen instalace
dema a editoru..alelujaaa..
kary-anon ... | 20.10.2009 20:21:19 |
Lidi proc porad pisete dotazy ke konkretni hre do hlavni diskuze?
...Piste to do diskuze o ty hre.
...Piste to do diskuze o ty hre.
kary-anon ... | 20.10.2009 20:15:20 |
to xxx:
Jestli tam ten game_player_equip nemas, bude to spatnym fgd souborem, zkus treba tenhle:
www.home.comcast.net/~dnvcross/mapping/map_fgd.htm
to jumbo:
tools - options - textures, tady si nastavis wady (balicky textur) co chces v mape mit, CS pak bude vyzadovat VSECHNY wady, ktery si mel v hammeru nastaveny kdyz si mapu kompiloval. Pouzivej textury, ktery uz urcite byli v cs kdyz si ho nainstaloval - kdyz hrajes, tak se ti ze serveru stahne taky plno jinejch wadu a ty ostatni hraci nemusi mit a proto jim CS hlasi chybu ze chybi wad. Doporucuju si v hammeru nastavit tyhle textury: .../valve/halflife.wad a liquids.wad a pak .../cstrike/cstrike.wad a textury s nazvama defaultnich CS map. Pokud chces pouzivat jiny textury musis to vyresit RES souborem.
www.karyk.ic.cz/CS/res.html
Jestli tam ten game_player_equip nemas, bude to spatnym fgd souborem, zkus treba tenhle:
www.home.comcast.net/~dnvcross/mapping/map_fgd.htm
to jumbo:
tools - options - textures, tady si nastavis wady (balicky textur) co chces v mape mit, CS pak bude vyzadovat VSECHNY wady, ktery si mel v hammeru nastaveny kdyz si mapu kompiloval. Pouzivej textury, ktery uz urcite byli v cs kdyz si ho nainstaloval - kdyz hrajes, tak se ti ze serveru stahne taky plno jinejch wadu a ty ostatni hraci nemusi mit a proto jim CS hlasi chybu ze chybi wad. Doporucuju si v hammeru nastavit tyhle textury: .../valve/halflife.wad a liquids.wad a pak .../cstrike/cstrike.wad a textury s nazvama defaultnich CS map. Pokud chces pouzivat jiny textury musis to vyresit RES souborem.
www.karyk.ic.cz/CS/res.html
xXx-anon to Jumbo | 20.10.2009 13:13:00 |
Hele, kdyz tady dole ctu tu entitu game_player_equip - tak tu jsem dokonce ve VHE ani nenasel
:-D
xXx-anon to kary | 20.10.2009 13:04:17 |
Diky :) ... ale newim kde to mam vzit :D ... jde o moji prvni mapu, takze proto s ni mam trochu
probelmy
Jumbo-anon valv.wad | 20.10.2009 12:57:26 |
nebo spatne nastavenym VHE? ..
Jumbo-anon valv.wad | 20.10.2009 12:56:31 |
Zdravim ... chlapi, kdyz sem sai udelal ve VHE mapu, tak to potom pri zkompilovani hazelo chybu
ze chybyi valv.wad ... stahnul jsem to a funguje mi to, ale kdyz sem se ptal osttanich kamaradu
co delaj mapky, tak ani jeden z nich nemel tento problem .. a kdyz nekomu tu mapu donesu na
flashce (stahne atd..) tak m uto taky pise ze mu chybi valv.wad ... nemuze to byt treba spatnou
verzi Hammeru nebo CS?
kary-anon to xXx | 10.10.2009 20:00:06 |
do mapy dej game_player_equip. tam si jen zvolis, ktery zbrane maji hraci mit od zacatku (musis
tam nastavit i nuz).
Linhi-anon to kaninchen: | 10.10.2009 19:35:08 |
Též zdravím,
T - info_player_deathmatch, CT - info_player_start. Od každého si nasázej cca 10 entit.
T - info_player_deathmatch, CT - info_player_start. Od každého si nasázej cca 10 entit.
xXx-anon buy zona | 09.10.2009 12:06:02 |
Zdar chlapi. POtreboval bych poradit jak mam oddelat buy zonu na moji mapce... Proste chci aby
tam lezely akorat zbrane na zemi, a hraci nemohli nic kupovat
kaninchen-anon Start Terroristu | 09.10.2009 09:26:35 |
Zdravim vsechny. mozna se to tady uzž nekde resilo ale nenasel jsem to, a mozna tyk ne. Nevite
nekdo jak pridat do CS 1.6 mapy , ve VHE entitty startu pro teroristy?
p2k uprava | 07.10.2009 20:35:31 |
mas to nastaveno
Vocko ToolKit | 07.10.2009 10:37:57 |
Tvorbu Half-Life: Destruction som zastavil, vydám ale ToolKit (viac info tu:
moddb.com/mods/half-life-destruction1/news/information-about-whole-thing) - je to celkom nový
engine GoldSrc (viac info v texte alebo na videu). Vydám aj nedokončené mapy, p2k - mohol by
si dať prístup na zmenu profilu Destruction tu na ceskychmodoch? Pridal to sem Kamil tak to
zmeniť nemôžem. Ďakujem.