DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Half Life 1
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
![]() ![]() |
30.03.2006 12:07:35 |
no to máš vynikající na H1 ale H2 bych ani nezkoušel .ale jinak znám spoustu kvalitních
modů na H1 plus 3 datadisky což znamená spoustu zábavy i na této mašině...
![]() ![]() |
30.03.2006 05:56:00 |
pentium III 800 Mhz
RAM 256
g. garta ATI Radeon 64 Mb
RAM 256
g. garta ATI Radeon 64 Mb
![]() ![]() |
21.03.2006 17:00:09 |
jj to bude nejlepší
![]() ![]() |
21.03.2006 13:34:33 |
napiš config PC !
![]() ![]() |
21.03.2006 07:25:59 |
nojo, ale co procesor? s tim mym to nepude
![]() ![]() |
20.03.2006 15:32:16 |
jede ale neseje ,jsem hrál na 5200 a jen tak tak to stíhalo
![]() ![]() |
20.03.2006 14:04:44 |
Heh vždyť hl2 jede skoro na všem co má grafickou kartu GF2 a víš..!
![]() ![]() |
20.03.2006 07:20:31 |
bohužel, zase tolik sem si nepolepšil
![]() ![]() |
17.03.2006 07:36:39 |
Heh tak si kup hl2!!!:-D
![]() ![]() |
16.03.2006 09:03:45 |
dík, hnedka zejra to vyzkoušim na novym kompu, teďka nemá cenu to do toho mýho křápu
cpát
![]() ![]() |
16.03.2006 01:48:08 |
Složka s modifikací se nahraje do half-life/jméno složky a pak si udělej zástupce hl.exe
a ve vlastnostech přidej za cestu k souboru: -game jménosložky
![]() ![]() |
15.03.2006 15:43:09 |
Normálně spustíš halflife.exe -console, v konzoli zadáš příkaz MAP mojemapa a jedeš...
pokud chceš spustit mod, tak ho musíš nainstalovat, u každého modu je napsaná instalace
nebo návod, jak modifikaci spustit.
![]() ![]() |
15.03.2006 09:39:20 |
Zdravim, já vim, že tenhle dotaz tady už někde určitě byl, ale sem tady novej a chtěl
bych vědět, jak mam spustit mod pro half life?
![]() ![]() |
02.02.2006 05:29:40 |
Zdravim všechny pařany,potřebuju pomoc,hraju mod Moonwalker a zasek sem se,sem v hale odkud
odletaji vesm.lode,uprostred je sloup ktery se da ovladat z rampy,která jezdi nahoru a
dolu,dole 2 vrata,ktery nejdou otevrit,proti sloupu je okno,kde zombik zabije vedce,prosim
pomozte nekdo kdo jste to hral,nevim jak dal diky.
![]() ![]() |
02.02.2006 05:28:34 |
Zdravim všechny pařany,potřebuju pomoc,hraju mod Moonwalker a zasek sem se,sem v hale odkud
odletaji vesm.lode,uprostred je sloup ktery se da ovladat z rampy,která jezdi nahoru a
dolu,dole 2 vrata,ktery nejdou otevrit,proti sloupu je okno,kde zombik zabije vedce,prosim
pomozte nekdo kdo jste to hral,nevim jak dal diky.
![]() ![]() |
22.12.2005 18:59:30 |
No to je ten poměrně zásadní problém, že dobrou AI, ještě nikdo neviděl a samotnýmu
gameplayi by dala víc, než novej grafickej engin, akorát neni vidět na obrázcích, takže
do ní nikdo nenacpe tolik peněz, ale třeba to jednou někdo udělá a pak, už ostatní
budou muset platit milióny za licence.
![]() ![]() |
22.12.2005 18:39:08 |
Jsou to trochu dva nazory. Mozna mas pravdu. Ale nadruhou stranu, fakt je, ze lidi si
zamilovali Halfa i kvuli tem neinteraktivnim sriptikum. Me to prislo dost pocitove...:). Jaka
hra ma vybornou AI? Me se zda, ze AI je stejne soubor skriptu. Jde o to jestli je skladba dobre
udelana. Ani ti covece nevim co je inteligentejsi, jestli bezva Bot z UT nebo naskriptovana
potvora, ktera se zachova podle autoru nejlepe v dane situaci...Kombinace obou je teprv
smrtici..:)
![]() ![]() |
22.12.2005 15:23:29 |
Atmosféra je pocit a já sem nic zvláštního necítil a naopak mi to přišlo děsně
stereotypný. K těm scriptům, ony jsou opravdu špatné a jen jaksi žehlí špatnou AI
dnešních her a slabou interaktivitu a či zajímavost příběhu. Navíc se v těch scriptech
autoři většinou ani neobtěžují přidat nějaké to větvení dle akcí hráče a je to
nudné a vždycky stejné, jinými slovy sterotyp.. Navíc ty scripty jsou většinou
statické, jednoduše něco se stane, hezká podívaná, hráč hraje, což je taky špatně a
je to jakási špatná vývojová cesty a nějakej relikt interaktivních filmů(hry se to
nazývat nedá) z prostředku devadesátých let.
![]() ![]() |
22.12.2005 09:23:11 |
Jde o hratelnost. Ve sve dobe proste nemela konkurenci. Skvela atmosfera, zadny stereotyp.
Porad se neco delo. Dost podobny 2D hre Another World.Me osobne naskriptovane sekvence velmi
bavi. Dotvari to atmosferu a nechapu, jak to muzou recenzenti dneska kritizovat. Nikdy
nezapomenu jak v System Shocku 2 za oknem zdrha astronautka pred zombikem...nadhera...:)
![]() ![]() |
17.12.2005 22:09:02 |
S tim souhlasim, ono už to tak v té herní branži chodí, že jen dobře namíchanej koktejl
známejch věcí se nazývá revoluční hrou. Ono vymyslet něco novýho, už je stejně skoro
nemožný, většinou je to jen jakési zdokonalení známého. Jestli mi slouží dobře
pamět, tak ale v FPS, opravdu byly v HL ty npc poprvý, teda jestli tohle už nebylo někde na
konzolých, amize. Zase by se ale dalo tvrdit, ale jakmile bysme to vzali mimo oblast FPS, tak
už je to zase jen vykrádání..
![]() ![]() |
16.12.2005 16:57:11 |
Asi nás fakt ohromili ty naskriptované sekvence, plitký příběh a vraždění emzáků a
sem tam nějaká ta pomoc od npc, protože to snad jiná předchozí hra nepřinesla (nebo
aspon ne v takovy míře).
![]() ![]() |
16.12.2005 13:15:57 |
Jak s odstupem hodnotíte tuhle hru, já sem nikdy nepochopil, ten hype co kolem ní byl, né
že by byla špatná, ale zase tak úžasná mi nepřišla. To vás tak ohromili ty
naskriptované sekvence, plitký příběh a vraždění emzáků a sem tam nějaká ta pomoc
od npc?
Co sem mohl sledovat, tahle hra spíš ohromila přivedla nové hráče a staré harcovníky zase kolik nevzala..
Co sem mohl sledovat, tahle hra spíš ohromila přivedla nové hráče a staré harcovníky zase kolik nevzala..