DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Vše / hra nevybrána
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
1252 příspěvků, strana: [1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
[15]
[16]
[17]
[18]
[19]
[20]
[21]
[22]
[23]
[24]
[25]
[26]
[27]
[28]
[29]
[30]
[31]
[32]
[33]
[34]
[35]
[36]
[37]
[38]
[39]
[40]
[41]
[42]
![]() ![]() |
05.11.2005 17:43:00 |
uz som ti to poslal a dik za pomoc. Tu mapu proste ulozim tam kam si mi povedal a pojde to dik
(dufam) :)
![]() ![]() |
05.11.2005 17:39:48 |
uz som ti to poslal a dik za pomoc. Tu mapu proste ulozim tam kam si mi povedal a pojde to dik
(dufam) :)
![]() ![]() |
05.11.2005 15:26:44 |
Pošli mi tu mapku na tomntomn@seznam.cz, prosim...
![]() ![]() |
05.11.2005 15:05:34 |
máš pravdu, tak se přidej...
![]() ![]() |
05.11.2005 15:03:34 |
http://www.unrealeditor.cz/HALF-LIFEEDITOR/ tahleta stránka je hodně šikovná na HL1...
začínal jsem tam...
![]() ![]() |
05.11.2005 15:02:46 |
mapa musí být uložena v složka s hl/cstrike/maps. Modely(myslím objekty jsou většinou v
Source, ale postavy jsou taky modely. Textura zase v módech, nebo si je sám udělej(Wally -
http://www.unrealeditor.cz/HALF-LIFEEDITOR/down/mod/wally_155b.zip, návod
http://www.unrealeditor.cz/HALF-LIFEEDITOR/wally.htm)nic víc jsem nenašel...
![]() ![]() |
05.11.2005 11:59:03 |
ako mam tu mapu ulozit aby som ju mohol normalne nacitat v cs-1,6 ??
![]() ![]() |
05.11.2005 10:10:59 |
hele a nejsou ty modely jenom do HL2 a Source ???
![]() ![]() |
05.11.2005 10:10:24 |
nene mam rychlej internet tak dik za informace :-) a pak nezapomente na textury prosiiim :) a
jeste kdyz mam hotovou mapu na CS 1.6 (uz tam su aj spawn pointy aj svetla a dvere.. aj zbrane
po zemi(dufam ze tam nic viac netreba)) tak co potom ako to mam spustit??? (nemyslil run map
tam to spusti nejak blbe (nemam zivoty mieritko atd)) diky :)
![]() ![]() |
05.11.2005 10:06:50 |
nene mam rychlej internet tak dik za informace :-) a pak nezapomente na textury prosiiim :) a
jeste kdyz mam hotovou mapu na CS 1.6 (uz tam su aj spawn pointy aj svetla a dvere.. aj zbrane
po zemi(dufam ze tam nic viac netreba)) tak co potom ako to mam spustit??? (nemyslil run map
tam to spusti nejak blbe (nemam zivoty mieritko atd)) diky :)
![]() ![]() |
04.11.2005 22:18:51 |
ano modely jsou lepší, existuje hodně stránek, jak už psal p2k dobre ma Chereoke
Team(www.chereoketeam.savana.cz), dále je najdeš v modifikacích, které stahneš všude na
netu a jestli máš pomalej net, běž na modifikace.cz, kde ti vypálí a pošlou za poplatek
CD/DVD s mody, které si vybereš.
![]() ![]() |
04.11.2005 20:15:17 |
Panejo, tady to fakt jede. Docela to tu ozilo !
![]() ![]() |
04.11.2005 16:06:02 |
cize modely su lepsie nie? newim co je lepsie? a kde bych to mohol stiahnut.
![]() ![]() |
04.11.2005 14:19:18 |
rozdíl mezi prefabs a modelama:
prefabs jsou objekty vymodelované v VHE, které někdon uložil aby je nemusel znovu tvořit, modely jsou tvořeny v externím programu(blender 3D, MilkShape 3D) a jsou to postavy, židle atd atd... používají se teď hlavně v Source, protože mají svou fyziku...
prefabs jsou objekty vymodelované v VHE, které někdon uložil aby je nemusel znovu tvořit, modely jsou tvořeny v externím programu(blender 3D, MilkShape 3D) a jsou to postavy, židle atd atd... používají se teď hlavně v Source, protože mají svou fyziku...
![]() ![]() |
04.11.2005 06:50:15 |
prepac ja neviem rozdiel medzi prefabs a modely :) hladam nejake normalne objekty do mapy ako
napr.: stol, stolicka, postel, pocitac, atd... a co su to modely? na co sluzia? (alebo pripadne
tie prefabs?)
![]() ![]() |
03.11.2005 22:37:47 |
Textury nekde pohledame a dam sem link. Co se tyka objektu, hledas prefabs (predpripravene
objekty do map) nebo modely? Co se tyka modelu, fakt dobre ma profi team CherokeTeam.
![]() ![]() |
03.11.2005 19:04:19 |
a este kde by sa dali stiahnut objekty? :)
![]() ![]() |
03.11.2005 16:41:26 |
prosiiiiiim potreboval by som nejake textury kde by som ich mohol stiahnut ??? :(
![]() ![]() |
03.11.2005 09:52:55 |
(HL1)Zkousel jem spirit 1.4 a uplne me zboril hru. Plus ze client nesel zkompilovat. 1.2 me
funguje..pridano odlesky a lepsi sprite (kour,para). Jeste to budu muset prozkoumat. Nebyl moc
cas. Mno na Source to nema..:). V Qoole ovladam dobre a Hammer celkem taky a rekl bych ze jsou
z editoru nejpodobnejsi... Skoro bych rek stejny. Jen v Qoole si muzes naeditovat listy a napr
koule uz je v zakladni nabidce. I mangment textur je prehlednejsi a ucelenejsi. Kdyz uz jsme u
tech enginu dost me sokoval Call of Duty 2, na 1.6 Duron, R9600 v 1280x1024 kolem 60 vojaku a
ve vzduchu 20 letadel delalo 60FPS/s. Super code, bohuzel zadny ragdol, fyzika Q3Arena, stiny
nic moc, postavy uzasne. Ale jak rikam na Source to nema..:). Pro tvurce Machinimi v Hl1
http://www.machinima.com/article.php?article=92
![]() ![]() |
03.11.2005 06:40:01 |
dik
![]() ![]() |
02.11.2005 18:21:04 |
info_player_start pro CT a info_player_deathmatch pro T
![]() ![]() |
02.11.2005 16:13:51 |
prosiiiiiiiim nejake textury - napiste mi stranku please lebo tie moje domacky vyrobene
vyzeraju jak sracky
![]() ![]() |
02.11.2005 13:50:00 |
a este newite nahodou kde by som mohol stiahnut nejake textury???
![]() ![]() |
02.11.2005 13:43:08 |
newim jak nastavit aby to bol counter chapes - ked spustim mapu tak sa objavim bez zivotov,
noza atd a newim ako spravit tymy (Ct a T) vyzera to skor jak HL1 ale vytvaranie som sa ako tak
ledva naucil
![]() ![]() |
01.11.2005 21:46:01 |
myslíš tutorialy???
![]() ![]() |
01.11.2005 21:44:47 |
p2k... správná otázka...:-)))
![]() ![]() |
01.11.2005 20:41:02 |
Z co presne ti nejde a v cem?
![]() ![]() |
01.11.2005 20:29:29 |
hele prosim nemohol by mi niekto pomoct mne tam skoro nic nefunguje :( prosiiiim
![]() ![]() |
01.11.2005 18:09:58 |
Hm, s Qoole jsem měl tu čest, ale rozhodně co má paměť pamatuje, nepředčil ani quark
ani worldcraft ani gtkRadiant. Ale pokud ovládáš qoole, tak to hned řekni :o) Editorů je
pěkná řádka :o)
![]() ![]() |
01.11.2005 16:26:43 |
Diky..Dneska ten spirit zkouknu...ale SDK od Valve neni zrovna samotny zdrojak Half-life enginu
(proste hl.exe nepozmenis). I kdyz si muzes diky tomu nejake efektiky pridat. Na rozdil od ID,
ktera uz poskytuje polovinu zdrojaku Doom3 a plny Quake 3 je Valve skoupa na informace. Ach
jo.....Jo a Hammer je super, ale nejlepsi je stejne Qoole 99..