DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Half Life 2
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
Zbyněk-anon pořád problem | 06.02.2006 17:28:29 |
Nene, to mi je jasne, dat vše na plne, zkoušel jsem i HDR effect a taky nic. Nechápů jestli
to zase dělá jen mě. Já zkoušel vytvořit obyčejnou místnost, bez oblohy, dal jsem tam
lesklý materiál, nebo monitor a i tak po spočtení se odráží základní obloha. Nechápu.
Tys to zkoušel a tobě to jde v pohodě? Nebo to vyzkoušej a pokud to půjde pošli mi to na
mail. zj@email.cz díky!
p2k To zbyněk | 06.02.2006 09:15:44 |
Jestli se jedná o problém, že se neodráží všechno, tak je potřeba 1. hrát hru na plné
detaily, 2. mít mapu zkompilovanou na VIS normal a RAD normal, případně ještě HDR kvůli
lepším efektům.
Zbyněk_jar121-anon Problem s odraznosti v HL? | 03.02.2006 13:21:41 |
Nevíte jakým způsobem se ovládá odrazivost? Jak mám vytvořit interiér, aby se na
lesklých zdech a podlahách, zbraních neodrážela jen obloha, ale to co je v místnosti?
Udělám podzemí, s leskonoucím se mramorem a po spočtení všechno svítí a leskne se
odrazem oblohoy. Entita cubemaps to zdá se neřeší. Je to hnus.
Tommzs No zase | 02.02.2006 07:02:53 |
Jenže všechny hry sou aktualizovaný... to se mi líbí...
RuThaN-anon Něco na tom bude.. | 01.02.2006 21:58:11 |
Taky mam pocit, že Steamem si pod sebou částečně Valve podřízli větev.. Každej si to
maximálně na dva dny pučí, dohraje a vrátí..
milous-anon re ravenholm | 01.02.2006 21:15:08 |
Při předpokladu ,že musíš mít originál verzi H2 tak asi moc lidí to nehrálo.
p2k Ravenholm | 01.02.2006 16:53:48 |
Opravdu by mne zajímalo, kolik lidí odsud hrálo Ravenholm a jak se tato modifikace líbí?!
p2k To Akyra | 09.01.2006 23:04:54 |
Když chceš editovat HL2, tak můžeš mít spuštěný steam i v offline verzi.
Akyra-anon SDK | 06.01.2006 16:31:14 |
Kdyz chci spustit VHE4 musim mit spusteny internet?....:)
p2k rss | 30.12.2005 21:41:01 |
Dnes jsem opravil rss a vytvořil script na automatické generování rss souboru.
p2k to ALL ravenholm!!! | 29.12.2005 21:37:50 |
Tak co, přátelé, neříkejte že jste nikdo nehráli Ravenholm od Lorda... zatím žádná
další komunitní recenze ani názor, hodnocení?
p2k to Ruthan | 29.12.2005 21:36:39 |
Pomůže RAID0 - mirror, nebo Raid 5, pokud máš lepší desku. Já používám mirror.
RuThaN-anon Život | 27.12.2005 10:41:44 |
Umrtí v rodině.. Bych řek, disky vydrží čím dál tím míň, já už kvůli tomuhle pár
let držim dva stejně velký disky a na jeden systém vždycky automaticky kopíruje ten
druhej, když sem další čas pryč od kompu.. K tomu všechno a pravidelně zálohovat na DVD
se člověk nikdy nedokope..
Tommzs NE!!! | 26.12.2005 19:42:47 |
ZAbijte mě!!! Minule, když se mi napsalo při startu PC STATUS: BAD(hardisk) tak to byk vir,
ale těď to vypadá, že prostě odešel disk:( jj reklamace, všechni se tam dá znova, ale
co mlj připravovanej mod a nedodělaná mapa fy_bigiceworld??? Achjo...
p2k Source - to Akyra | 23.12.2005 21:44:29 |
Source lze použít na větší exteriery, ale Far Cry to nebude nikdy. V source lze dělat
obrovské množství efektů, jenže jednotlivec nemá šanci obsáhnout bez podrobných
tutorialů všechny znalosti enginu source ani jeho všechny možnosti. Spíš všechny tyhle
enginy které jsi vyjmenoval, tak dají základ budoucímu enginu. Valve nespí na vavřínech,
to už je teď jasné, vyvíjejí potichu nový engine, engine který potřetí ukáže cestu.
Není daleko čas plnohodnotné virtuální reality v domácnosti. Programátoři se sice
stále ohlížejí na možnosti hardwaru a stále to tak bude. Fear engine je pomalý, za tři
roky budu mít nový komp kde mi fear poběží rychle... ale už si na něj nevzpomenu a
nezahraju si ho. Kvalitní engine neni vše... hru je třeba držet modifikacemi a podporou
tvorby modů a map.
Akyra-anon Vylepseni | 22.12.2005 11:00:13 |
Souper by bylo, kdyby pridalo Valve Realtime Soft Shadows. Grafarny to umeji a bylo by super
jak se meni napr stin Barnyho..:)..Plynule zmizeni stinu pri prechodu ze sklepa do venkovniho
zatazeneho prostredi..:)..Fakt je, ze hranelnosti to prida snad jen u nervy drasajicim
momentu..viz Doom3. Mno..mozna by se jeste dalo neco........? (HDR me moc nebere, spis
oslepuje..:(..)
Akyra-anon Engine | 22.12.2005 10:50:56 |
Dle me byl a bude nejlepsi engine historie Unreal1 (Tournament o neco vylepseny)Engine...:).
Nekde jsem cetl, ze na nem spolupracoval Ken Silverman..tvurce Duke3D..Skvele optimalizovany,
super efekty a schopnost zobrazit venkovni prostory. A tedka k dnesku. Dost bych vahal ktery
engine je nej. Doom3: best realtime stiny. Source: skvele postavy, ale hlavne vyuziti
technologie pro hratelnost viz. Havok. Unreal 2004:..optimalizace..velke moznosti..ale v zadne
hre nebyli dostatecne prezentovany...viz fyzika a realtime stiny(uz v UT2003)..FarCry: ma
skvele skripty , animace a HDR. Painkiller: je zajimavej svou fyzikou a hlavne ze prevadi sceny
z
Alias Maya a (3DMAX taky). Coz prakticky zarucuje vytvoreni jakehokoliv levelu a postav. Omezeno jen Hardwarem. Toy story rulez...Vlastne me napada, ze by se jich naslo asi hodne. Mafie..Shade(skoda ze SDK chteji vydat az u druhe hry)..Call Of Duty2(podle editace souboru vylepseny Quake3, skvele stinovani postav)FEAR..(omlouvam se...zpomaleni casu u me neni akcni prvek, ale spatny napad to taky neni)(hraje je potom tak trochu strategie..:)..)Max Payne: super..skoda, ze editor je skoro nepouzitelny..pomoooc Remedy..A tak dale..Ale jinak vse co jsem napsal jsou spis takove moje recicky..uz se tesim na jine nazory..:)
Alias Maya a (3DMAX taky). Coz prakticky zarucuje vytvoreni jakehokoliv levelu a postav. Omezeno jen Hardwarem. Toy story rulez...Vlastne me napada, ze by se jich naslo asi hodne. Mafie..Shade(skoda ze SDK chteji vydat az u druhe hry)..Call Of Duty2(podle editace souboru vylepseny Quake3, skvele stinovani postav)FEAR..(omlouvam se...zpomaleni casu u me neni akcni prvek, ale spatny napad to taky neni)(hraje je potom tak trochu strategie..:)..)Max Payne: super..skoda, ze editor je skoro nepouzitelny..pomoooc Remedy..A tak dale..Ale jinak vse co jsem napsal jsou spis takove moje recicky..uz se tesim na jine nazory..:)
Akyra-anon Source | 22.12.2005 10:14:33 |
Source je fakt skvely. Ale neda se rici, ze je nejlepsi. Ja bych otazku jeste vylepsil. Mozna
by mohla pomoct i samotnym programatorum noveho Source. Hmm..asi tezko, pochybuju, ze nekdo od
Valve umi cesky. Ale preci. CO BYSTE NA SOURCE VYLEPSILI?
p2k První příspěvek pro HL2 | 20.12.2005 15:39:44 |
Source engine překonán. Čím? Diskuze volná...