DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Vše / hra nevybrána
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
1251 příspěvků, strana: [1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
[15]
[16]
[17]
[18]
[19]
[20]
[21]
[22]
[23]
[24]
[25]
[26]
[27]
[28]
[29]
[30]
[31]
[32]
[33]
[34]
[35]
[36]
[37]
[38]
[39]
[40]
[41]
[42]
![]() ![]() |
17.04.2007 00:00:00 |
Jde nejak udelat aby se aktivoval triger kdyz jim projede nejak entita a ne hrac treba prazdny
vytah???
![]() ![]() |
11.04.2007 00:00:00 |
Ve Spiritu je moznost pouziti funkce movewith, kam zadas nazev hlavni entity, v tvem pripade
func_train a pak se vse bude pohybovat s tim. Problemy dela snad jen func_tracktrain, kde pri
zatcce ostatni entity odleti nekam jinam : )
![]() ![]() |
11.04.2007 00:00:00 |
Zdar. Nevite nahodou nekdo jak sloucit vice entit do jedne? Potreboval bych udelat
vytah(func_train), ktery by se zevnitr ovladal tlacitkem(func_button).A otvirali se mu
dvere(func_door)??? Jde to nejak?
![]() ![]() |
10.04.2007 00:00:00 |
[url=http://wyrsdqyt.com]skhkwr[/url]
![]() ![]() |
09.04.2007 00:00:00 |
Dělal někdy ,někdo ,něco v Editoru pro Sama??
![]() ![]() |
08.04.2007 00:00:00 |
na Quake 1 zkus použít nový engine Darkplaces
ted jsem si to z tím zahrál + datadisky a vše funguje naprosto excelentně samozřejmě i rozlišení 1024....tady adresa
http://www.tldp.org/HOWTO/Quake-HOWTO.html
ted jsem si to z tím zahrál + datadisky a vše funguje naprosto excelentně samozřejmě i rozlišení 1024....tady adresa
http://www.tldp.org/HOWTO/Quake-HOWTO.html
![]() ![]() |
06.04.2007 00:00:00 |
Hledal jsem něco přes google a našlo mi to zde ve fóru půl roku staré příspěvky. Kde
byly některé FPS zmíněny, tak jsem zareagoval a až pak si uvědomil že ten můj
příspěvek nebude moc dávat smysl. Halfa jsem nezmínil jen proto že jsem s jeho
rozběhnutím neměl nikdy problémy, jinak je to samozřejmě také jedna z těch
největších klasik. A Quake 1 mám nainstalovaný také, ale nepodařilo se mi v něm
nastavit rozlišení na 1024-768, a to ani přes příkazový řádek, to dojde ke zprávě o
chybách. Jo, a jednou jsem ti psal ohledně těch Mission packů do Quake 2.
![]() ![]() |
05.04.2007 00:00:00 |
i když nějak nechápu proč to sem rveš tak musím jen souhlasit .ps..zapoměl si na Halfa a
Q1 je taky pořádnej nášup mám k němu new engine a je buhheeeee papky....
![]() ![]() |
03.04.2007 00:00:00 |
raz som mal tiez taky problem a bolo to v tom ze som nemal zapnute Vrad. inac neviem
![]() ![]() |
03.04.2007 00:00:00 |
cus, mam mensi problem kdyz udelam mapu a dam do ni svetla.vubec se mi ve skompilovane mape
nezobrazi.Neni tam skratka vubec zadna tma a vsude je svetlo...
![]() ![]() |
31.03.2007 00:00:00 |
Nějakou dobu mám v počítači řadu starých klasických FPS a normálně HW akcelerovaných
vetšinou ve 1024-768 rozlišení. Jsou to, The Ultimate Doom, přes nějaký port, Dark Forces
II, Requiem Avenging Angel, Hexen 2 + Mission Pack Portal of Praveus, Blood 2: The Chosen,
Shadow Warrior, Duke Nukem 3D, Quake 2 + většina Mission packů a System Shock 2. Na Win XP
SP2 a grafice vyrobené minulý rok. Pravda je, že bez různých patchů či oprav dll
knihoven či editace různých souborů, by mi ty všechny hry poháněné přes hardware asi
nešly.
![]() ![]() |
23.03.2007 00:00:00 |
Mod Blbej Den má konečně novej web - blbejden.ic.cz. Taky sem napsal novej příběh, pač
ten starej byl fakt hodně podivnej.
![]() ![]() |
22.03.2007 00:00:00 |
Neví někdo jestli se dá editovat Alien Shooter , existuje editor ?
![]() ![]() |
22.03.2007 00:00:00 |
Protože někteří chytráci linkujou soubory přímo ze serveru, takže od nás stahuje
milion lidí a to brzy skončí. Kdo chce něco linkovat, ať linkuje příslušnou stránku,
nikoliv soubor. Brzy těmto chytrolínům utnu tipec.
![]() ![]() |
14.03.2007 00:00:00 |
Ten web uz jde
![]() ![]() |
14.03.2007 00:00:00 |
nevite proc nejde web modifikace.cz
![]() ![]() |
11.03.2007 00:00:00 |
Zdravim vsechny. Chtel bych rict, ze se hl1 mod Blbej den slibne rozviji. Nedavno ELjano zmakl
prvni video: http://www.youtube.com/watch?v=yL7ho97xRqU . Vice na zatim pouze improvizovanych
strankach karyk.wz.cz/B.D.htm .
![]() ![]() |
11.03.2007 00:00:00 |
Sound Forge nebo jak se jmenuje.
![]() ![]() |
11.03.2007 00:00:00 |
Nevite o programu na úpravu zvuku,ozvěnu,hluboký hlas,upravit hlas jako kdyby byl z
rádia(Jako hlas vojáků z HL) napiš název nebo kde se dá stáhnout
![]() ![]() |
10.03.2007 00:00:00 |
Manas: skus si stahnout High Definition Park ne jen ze tam naš modeli z bs ale jeste tam naš
lepsi modeli :-D
![]() ![]() |
10.03.2007 00:00:00 |
Ppocujte nema niekdo nahodou,alebo nevie de sa dajus tiahnut Half Life:blue shift modely?fakt
byx to ocenil..dikys
![]() ![]() |
09.03.2007 00:00:00 |
sry napsal jsem blbosti prominte :-(
![]() ![]() |
09.03.2007 00:00:00 |
Nevite o programku na uplavu zvuku jako v modu Force of Evil ???
![]() ![]() |
06.03.2007 00:00:00 |
Yeah!
Jsem rád že se vám podařilo opravit problém. Díky tomu se s vámi konečně můžu podělit o svůj další kousek, tentokrát do CSS... koho zajíma, stáhněte, zkuste, skoukněte, zafařte a napište recenzi...
THX
tvořivosti zdar!
Jsem rád že se vám podařilo opravit problém. Díky tomu se s vámi konečně můžu podělit o svůj další kousek, tentokrát do CSS... koho zajíma, stáhněte, zkuste, skoukněte, zafařte a napište recenzi...
THX
tvořivosti zdar!
![]() ![]() |
06.03.2007 00:00:00 |
Mělo by to fungovat. Reinstalace PHP zmenila nektere hodnoty v konfiguraku,takze ted je to
opraveno. Zkus upload nyní.
![]() ![]() |
06.03.2007 00:00:00 |
Proverim to.
![]() ![]() |
04.03.2007 00:00:00 |
nejak mi neje uploadnout zip archiv. ma 4.7mb. kdyz dam upload, tak to sice dojede do konce ale
potom sek a nic.tak nevim jestli je chyba u me nebo u vas.
dik za help
dik za help
![]() ![]() |
03.03.2007 00:00:00 |
hm škoda,že screenshotů to vypadalo dobře
![]() ![]() |
03.03.2007 00:00:00 |
Po vydání FOE jsem ještě po čase asi měsíc pracoval na vylepšené verzi se smysluplným
příběhem a lepšími efekty ve spiritu, ale tu už jsem nevydal, protože už jsem přestal
mít čas. Co se týká FOE Source, jednalo se víceméně před rokem trochu o apríl,
nicméně nikdy neříkej nikdy, mám dosud rozpracovaných několik map s návrhem na nový
příběh a dalších humorných scén i zvratů. Kdybych chtěl pokračovat, tak už pro mne
ale nebude Source engine základem, asi bych se poohlédl po něčem schopnějším.
![]() ![]() |
03.03.2007 00:00:00 |
p2k: Děláš ještě Force Of Evil Source nebo je konec