DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Quake 1
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
22 příspěvků, strana: [1]
Pavel-anon Update článku | 29.09.2008 11:43:31 |
jakub provedl update svého článku o Quake 1, a přidal další text k několika modifikacím
spolu s početnými a úchvatnými screenshoty. Viz poslední odkaz v mém článku ze 24.8.
2008.
Pavel-anon re: p2k | 24.08.2008 19:31:31 |
Jak tak na článek zde na stránkách koukám, vypadá dobře. Včera jsem ho trochu poupravil
a přidal screenshoty. Snad jen ten text, úplně na konci článku pod odkazy, v
zajímavostech odstraňte. Neboť se jedná o klasicky psaný příspěvek do fóra.
p2k pavlovi | 24.08.2008 17:43:31 |
Máš to zveřejněno, pokud by jsi měl ještě nějaké instrukce, kdyby jsi potřeboval
něco opravit, napiš. Nenašel jsem tě v komunitě, tak jsem ti nemohl dát jako autora,
můžeme to napravit.
Pavel-anon mody | 23.08.2008 18:48:17 |
Za zveřejnění na ceskemody mody budu rád. Když tak můžete můj článek z onoho fóra
zkopírovat, odkaz je na modifikace.tym.cz v novince ze 7. 8. 2008 a nebo vám jej pošlu. Ale
ty screeny už nemám, (musel bych je hledat) Co se CZ nebo SK modů týče tak nevím o
žádném, snad krom Redeem You Space do UT, což je čeký mod.
p2k Pavle | 23.08.2008 15:14:07 |
Psal jsi v jednom foru ze posilas clanky o modifikacich a ze ti ho nikde nevzali. Ja bych ti ho
zverejnil. Navic pokud máš někde nějakou zajímavost ohledně československé tvorby o
které si myslíš že by mělo vědět více lidí, mohu o ní informovat na novinkách též.
Pavel-anon Všechno o Quake 1 | 22.08.2008 19:51:40 |
Běžte na modifikace.tym.cz a tam je ve fóru odkaz na jeden článek o Quake 1. Ten je svým
podáním a rozsahem na velmi vysoké úrovni. A hlavně dokazuje, že Q1 žije i dnes.
milous quake mody | 24.04.2008 08:59:12 |
1,Užitečné info díkes Pavel za všechny ,není nás moc jen jsi nejsem jistý tím že
Zaero je grátis ..
2.Pokud by jse někdo chtěl přidat do mého nového packu HELLBENDER 08 tak sem tu...co nového ? nový engine KM 0,20 a spousta ,,ne mraky pobíhajících monster ...jinak to neumím,ale snažím se ,,zatím 3 mapy ,ale vobrovský..tak zdar mils
2.Pokud by jse někdo chtěl přidat do mého nového packu HELLBENDER 08 tak sem tu...co nového ? nový engine KM 0,20 a spousta ,,ne mraky pobíhajících monster ...jinak to neumím,ale snažím se ,,zatím 3 mapy ,ale vobrovský..tak zdar mils
Pavel-anon Quake mody | 23.04.2008 13:24:48 |
Jestli vás bere Quake 1 ještě, tak mrkněte sem hosting.cecak.cz/forum-modifikace do sekce
Doom a Quake Series, do diskuse Quake, porty a mody. Zpracoval jsem slušný přehled o
prvních dvou dílech Quake.
milous game | 13.11.2006 18:45:32 |
neví někdo jak se správně píše do konzoly příkaz game rogue,,,třeba sem z toho jalový
zkoušel jsem i různě dávat mezery nebo pomlčky a jedinné co mě funguje je +mloook hm
no v Q2 vše fungovalo podle cesty k souboru tady je to někak pevně dané ??ví někdo ?
milous nový engin pro Q1 | 13.11.2006 18:22:16 |
http://www.tldp.org/HOWTO/Quake-HOWTO.html
zatím jsem zkoušel jen ten Darkplaces ale je fakt skvělý kdyby jse někomu chtělo udělat do toho pár map třeba každý po jedné tak bych do toho šel ..excelentní je rakaták 7
zatím jsem zkoušel jen ten Darkplaces ale je fakt skvělý kdyby jse někomu chtělo udělat do toho pár map třeba každý po jedné tak bych do toho šel ..excelentní je rakaták 7
p2k help | 24.03.2006 20:34:35 |
Hodně webstránek se z internetu ztrácí a s nimi i české mapy a mody pro Doom1-3 a Quake
1-3, proto vás prosím abyste mody a mapy o kterých víte a které jsou schopné archivovali
zde na webu, nebo alespoň na mapu/mod upozornili mne nebo redaktory,kteří mapu založí.
RuThaN-anon Bot? | 09.01.2006 20:25:13 |
Nemůžete mi někdo doporučit bota, mam starýho Reapera, kterej už má jaksi už jsou
slávu, dávno za sebou..
Akyra-anon Re: Nastaveni | 03.01.2006 13:13:48 |
Fakt je...ze tech nastaveni je spoustu. Ale opravdu funguji a bez chyb. Zajimavy je efekt blur
a realtime shadows..Je to o zkouseni..pri zapnuti vlastnich stinu se engin celkem
zpomaly..:(..a barevne podani je dosti zvlastni, ale jinak super,ze?
RuThaN-anon Nastavení.. | 02.01.2006 20:14:53 |
Akorát by člověk asi musel dělat víc do grafiky, aby rozumněl tomu menu, já u
některejch nastavení ani nevim jestli tim něco zlepšim či zhoršim..
RuThaN-anon Radeon | 02.01.2006 20:13:46 |
Tak sem to rozjel a dokonce to má chytře vlastní nastavení světlosti, který funguje
skvěle..
Jinak quake.exe mi vůbec nejde(napíše to error) a musim to spouštět přes darkplaces.exe
Jinak quake.exe mi vůbec nejde(napíše to error) a musim to spouštět přes darkplaces.exe
Akyra-anon Radeon | 02.01.2006 16:07:29 |
Ja mam 9600 a pouzivam program Rage3d (misto ATI Control), kde si mohu navolit gamma
klavesovymi zkratky. Jinak v originalnich ovladacich (ATI Control) si muzes svetlost v OpenGL
volit taky...nevidim problem na Geforce me to neslo...zlaty ATI..:).Melo by tam byt readme kam
co dat...kazdopadne spousteci soubor je stejne jako quake.exe
RuThaN-anon Jak na to? | 02.01.2006 10:27:30 |
Tak sem to stáhnul,ale je nějak nevim co do jakýho adresáře nahrát a jak to
spustit..
Mimochodem, mam tu Radeon, přetim sem měl Geforce a když sem do Quaka nahrál OpenGl32.ddl z C:WindowsSystem32, tak i na maximální světlost je to děsně tmavý, nevíte co s tim, jinak používám OmegaDrivery..
Mimochodem, mam tu Radeon, přetim sem měl Geforce a když sem do Quaka nahrál OpenGl32.ddl z C:WindowsSystem32, tak i na maximální světlost je to děsně tmavý, nevíte co s tim, jinak používám OmegaDrivery..
RuThaN-anon Re: Darkplaces | 02.01.2006 09:07:25 |
Doufám, že mi to nenapíše, jdi do sklepa:)
Akyra-anon Darkplaces | 02.01.2006 08:24:52 |
Napis do vyhledavace Darkplaces..:)
RuThaN-anon Link | 24.12.2005 09:54:56 |
Člověk nemůže znát všechno, hoď sem odkaz.
Akyra-anon Super na Mody | 22.12.2005 09:12:39 |
Jo,jo..ja na quake nedam dopustit. Qoole super editor a Quake skvelej pro mody, jelikoz nebyl
mamuti. Clovek stravi pri editovani pouheho skinu nepomerne vice casu nez u stareho
quake...:(..Zkouseli jste mod Darkplaces. Grafika Doom3 hadr..:)..fakt cool..Lepsi nez
Tenebrahe..
RuThaN-anon Scene start | 14.12.2005 11:53:34 |
Myslim, že Quake byla hra, která opravdu otevřela mod scenu pro širší masy. Ano, jasně
bylo dost věcí i k Doomovi, ale kdo někdy viděl editor Deep a srovnáto např s Qoole, tak
mi dá za pravdu. A je taky pravda, že v podstatě ve stejnou dobu se objevil i Duke s Buildem
a např. ještě pohodovej editor na Wacraft2 a další..
22 příspěvků, strana: [1]