DISKUZE
Formulář pro vložení nového příspěvku
Vše / hra nevybrána
Autor: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
12 příspěvků, strana: [1]
kuma to ruthan | 08.01.2016 20:42:15 |
odkaz nejni funkcni... zajima tu vubec nekoho rpg?
RuThaN Zaklínač recenze | 09.02.2008 23:28:32 |
Nemám moc času na nic jiného než vývoj, svého módu, takže se napsání této recenze
táhlo, ale nakonec sem ji
dosmolil:
http://www.ruthan.cz/RuThaN_soubory/Games_soubory/Zaklinac.html
http://www.ruthan.cz/RuThaN_soubory/Games_soubory/Zaklinac.html
RuThaN Diablo 2 módy | 03.02.2008 12:18:33 |
O tom jestli je Diablo rpg bychtom se mohli dohadovat, jelikož tam akorát astronomicky letí
velikosti vlastností a jinak se žádné hraní postavy nekoná. Nicméně je to hra, která
mohlo za vskříšení, tehdy umírajícího žárnu rpg a hráli ji i v Bioware(který já
osobně moc nemusim). Strašně dlouho po vydání, autoři zdáse uvolnili nějaké nástroje,
takže si nyní může vyzkoušet, nějaké módy a třeba i nějaký vytvořit, dle toho co
sem čet, tak se dají měnit předměty, příšery a měnit
kouzla(schopnosti):
http://diablo2lod.diablo3.cz/index.php?menu=downloadsekce=mody
http://diablo2lod.diablo3.cz/index.php?menu=downloadsekce=mody
RuThaN-anon ... | 02.01.2007 10:45:26 |
Jen chci zhodnit, že v poslení době se žárn, nikam moc neposunul, Oblivion je sice posun
od Morrowindu, hlavně jde o lepší questy, ale jinak jsou změny spíše kosmetické. A
Gothic III je má sice větší svět, ale za cenu spousty npc, který jsou jen na okrasu a
jinak je taky jen mírně vylepšen. Dark Messiah of MightMagic je sice lepší než HL2,
takže by ho tu měli vynášet do nebes, ale jinak je to jen nadprůměr v rámci ne-rpg
žánru..
RuThaN-anon Ticho po pěšině.. | 30.08.2006 08:28:13 |
Něco bych napsal, ale není co projekty buď umíraj a nebo se pořád jen slibuje to se
týče aktivních projektů.
Tak vedle toho mého který bude za hodně dlouho, jelikož teď dělám na nečem meším pro Quaka, je ještě činý jeden projekt pro Fallout a jeden pro Gothic.
Tak vedle toho mého který bude za hodně dlouho, jelikož teď dělám na nečem meším pro Quaka, je ještě činý jeden projekt pro Fallout a jeden pro Gothic.
RuThaN Tyhle niance jsou nejasné.. | 18.01.2006 15:05:02 |
Já sem tenhle systém nevymýšlel, ony se ty komentáře s tou diskuzí dost třískaj,
jestli to někdo umíte vymyslet líp, tak navrhněte řešení..
Vlasák ad komentáře | 18.01.2006 09:49:07 |
Pokud to dobře chápu, měl jsem své poslední povídání namísto do komentáře hodit sem?
:)
Co se týče Baldurs Gate a dalších Infinity her (Icewind Dale, Torment), tak se má situace následovně:
-je hard-coded část. To jsou různé čudly v interface, jejichž funkčnost nejde měnit, nelze přidat nové atp. Sem by taky spadalo, že to, co v Infinity enginu je za funkčnost, to taky musí stačit a nejde to příliš měnit - přidat a změnit v pravém slova smyslu nic nejde.
-je však však vrstva, která si o modding přímo říká - a to jsou všechny herní struktury. Od kouzel, efektů, předmětů, AI scriptů, animací, dialogů, map, etc. etc. Ač jsem výše psal, že nic nejde dodat, je tam toho na druhou stranu skutečně dost a s trochou fištrónu to lze nádherně kombinovat a dosáhnout specialit u ostatních jiných her třeba i nevídaných.
Abych to osvětlil - je např. rozličných 300 efektů pro kouzla a zbraně, které pokrývají všechny elementární prvky nutné pro fantasy rpg. Nejsem schopen programově změnit chování nějakého efektu, nejsem schopen žádný přidat, ale jsem schopen pracovat s x parametry, které většina efektů má, jsem schopen efekty řetězit, jsem schopen je provázat se scripty - a tím pádem lze dosáhnout skutečně téměř všeho.
Neoficiální editory jsou již dost vychytané, vývoj neoficiální dokumentace jde stále dopředu, je zmapováno mnoho patternů pro tvorbu... myslím, že z pohledu možností editace lze o názvu enginu Infinity skutečně říct nomen omen o))
Co se týče Baldurs Gate a dalších Infinity her (Icewind Dale, Torment), tak se má situace následovně:
-je hard-coded část. To jsou různé čudly v interface, jejichž funkčnost nejde měnit, nelze přidat nové atp. Sem by taky spadalo, že to, co v Infinity enginu je za funkčnost, to taky musí stačit a nejde to příliš měnit - přidat a změnit v pravém slova smyslu nic nejde.
-je však však vrstva, která si o modding přímo říká - a to jsou všechny herní struktury. Od kouzel, efektů, předmětů, AI scriptů, animací, dialogů, map, etc. etc. Ač jsem výše psal, že nic nejde dodat, je tam toho na druhou stranu skutečně dost a s trochou fištrónu to lze nádherně kombinovat a dosáhnout specialit u ostatních jiných her třeba i nevídaných.
Abych to osvětlil - je např. rozličných 300 efektů pro kouzla a zbraně, které pokrývají všechny elementární prvky nutné pro fantasy rpg. Nejsem schopen programově změnit chování nějakého efektu, nejsem schopen žádný přidat, ale jsem schopen pracovat s x parametry, které většina efektů má, jsem schopen efekty řetězit, jsem schopen je provázat se scripty - a tím pádem lze dosáhnout skutečně téměř všeho.
Neoficiální editory jsou již dost vychytané, vývoj neoficiální dokumentace jde stále dopředu, je zmapováno mnoho patternů pro tvorbu... myslím, že z pohledu možností editace lze o názvu enginu Infinity skutečně říct nomen omen o))
RuThaN Vždycky je něco za něco.. | 17.01.2006 17:32:14 |
Ono to hlavně málo lidí u nás dělá, takže ani neni ani moc o čem psát, ale co není
může být..
P.S: Můj nick můžete běžně skloňovat, podle vzoru krocan..
P.S: Můj nick můžete běžně skloňovat, podle vzoru krocan..
jarda_trotl RPG | 17.01.2006 13:39:16 |
Jo, je to dobrý Ruthan, konecne nekdo kdo se stara o prehled modifikaci RPG, protoze je malo
lidi co na to maj cas.
RuThaN-anon RPG mody | 12.01.2006 14:46:35 |
Konečně tu můžete schlédnout nějaké ty PRG módy, se ještě sžívám se zdejším
systém, měl sem pocit, že už je to dávno veřejné, ikdyž sem projistotu nasypal i odkazy
do diskuzí, tak naši věrní si to určitě našli.
RuThaN-anon Nápad.. | 04.01.2006 00:05:10 |
Nešlo by sem jednoduše vložit všechny ty komentáře, který se objevily, jak reakce na
vznik sekce, mam pocit, že ty komentář, jsou takový zastrčený a časem jaksi vyšumí to
nikam a člověk je s tim pocit, ani nemá moc chuť psát..
p2k První příspěvek | 03.01.2006 23:40:07 |
Jede to
12 příspěvků, strana: [1]