NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak vytvořit keř

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: pkoten,  zobrazeno: 9363x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6



Valve Hammer Editor: Jak vytvořit keř



Pokud se vaše mapa odehrává na venkovním prostranství, budete potřebovat keře (stromy, větve...). Jejich tvorba se provádí pomocí entity "func_illusionary" a je velmi jednoduchá.

1) Vytvořte si osvětlenou místnost (nebo nějaký venkovní prostor).

2) Umístěte dva brushe, každý 64 bodů vysoký a 48 bodů široký. Oba potáhněte např. texturou "{GRASS1" a správně ji zarovnejte. Jeden brush otočte o 90 stupňů a spolu s druhým brushem vytvořte kříž (v půdorysu). Označte si jeden ze dvou brushů a zvolte "Carve", čímž rozříznete druhý brush na dvě poloviny.


3) Označte si všechny části keře a vytvořte z nich entitu func_illusionary, jejíž nastavení je následující:

Render Mode = Solid (způsob renderování)
FX Amount = 255 (průhlednost)

4) Zkompilujte mapu a prohlédněte si výsledek.

Naprosto jednoduchá věc, nemyslíte? Ale rozhodně vaše mapy obohatí.

Příkladová mapa ke stažení ZDE:

Pavel Koten ml.


 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2017. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01985 sec. |