NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak vytvořit houpající se objekty

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: pkoten,  zobrazeno: 7885x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6



Valve Hammer Editor: Jak vytvořit houpající se objekty

Pokud se rozhodnete vytvořit houpající se trámy nebo jen volně otáčející se bedny (např. vlivem větru), budete potřebovat entitu "func_pendulum", kterou se nyní naučíme používat.

1) Vytvořte si osvětlenou místnost.

2) Vytvořte nějaký objekt zavěšený na laně. Vytvořte brush, který potáhněte texturou "ORIGIN" a umístěte jej do středu lana. Tento brush bude sloužit jako osa otáčení.

3) Nyní označte osu otáčení, lano i zavěšený objekt a vytvořte z nich entitu func_pendulum. Její nastavení bude vypadat takto: Speed = 50 (rychlost otáčení) Distance (deg) = 45 (rozsah otáčení ve stupních, je závislý na směru entity)

V záložce FLAGS zatrhněte možnost "Start ON", která spustí točení/houpání objektu hned po načtení mapy. Dále povolte možnost "Auto-return", která navrací objekt zpět do původní polohy, jakmile dosáhne zadaného rozsahu ve stupních. Díky této funkci se také celý proces opakuje.

4) Zkompilujte a podívejte se na velmi pěkný efekt.

Jak vidíte, func_pendulum se velmi podobá entitě "func_rotating" (viz jeden z mých předchozích tutorialů), ovšem dokáže brushe i rozhoupat a navíc je schopen neotáčet pouze po 360 stupních.

Pavel Koten ml.
 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2017. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02124 sec. |