106 Jak vytvořit rozbitný nápojový automat [Half-Life & Counter Strike] - CESKEMODY.cz
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak vytvořit rozbitný nápojový automat

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: pkoten,  zobrazeno: 43721x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6



Valve Hammer Editor: Jak vytvořit rozbitný nápojový automat

Umístit do mapy nápojový automat je sice jednoduché, ale nepříliš zajímavé. Proto můžete tento automat obohatit animací. Popišme si nyní jak na to.

1) Vytvořte si osvětlenou místnost.

2) Vytvořte nápojový automat (můžete vložit prefab) a označte ho. Zadejte příkaz "Ungroup", což rozdělí objekt na jednotlivé brushe. Nyní si označte hlavní část (je to ta největší) a zadejte "Hollow" (šířka 4).

3) V přední části automatu vytvořte brush ve tvaru nepravidelného mnohoúhelníku, což bude vypadat jako rozbitá část. Použijte k tomu nástroje "Clip" nebo "Vertex". Jakmile budete mít hotovo, označte brush a vyřízněte jej do přední desky automatu. Také vyřízněte podavač nápojů, odkud po rozbití vypadají plechovky.

4) Přesně do středu podavače (půdorys, nárys) vložte entitu env_shooter, kterou nastavte následovně:

Name = shooter (jméno entity)
Number of Gibs = 20 (počet modelů, v našem případě plechovek)
Gib Life = 2 (doba, za jakou modely zmizí)
Model or Sprite name = models/can.mdl (cesta k modelu či spritu, moje odkazuje na plechovku)


5) Z nepravidelného brushe vytvořte entitu func_breakable a její vlastnosti nastavte takto:

Target on break = shooter (jméno cíle, který bude aktivován po rozbití)
Material type = Metal (druh materiálu, v tomto případě se hodí kov nebo sklo)


6) Ještě než se pustíte do kompilace, umístěte si někde v místnosti páčidlo, abyste se mohli přesvědčit o rozbitnosti.

Entitu env_shooter můžete použít i v jiných situacích. Pokud ji např. umístíte do šachty a jako model vyberete končetiny, bude to vypadat že se v šachtě děje něco hrozného.



Příkladová mapa ke stažení ZDE:

Pavel Koten ml.
 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01964 sec. |