NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Tvorba Blend textur

Rubrika: Half Life 2  
Vložil: BigManik,  zobrazeno: 20426x

Blend textury

to jsou textury vužívající alfa kanál, pro vytvoření plynulého přechodu mezi dvouma texturama. V HL2 jich je několik, ale co když potřebujem nějakou jinou?

Jak na to

Je to v podstatě věc jednoduchá. Jako příklad vytvoříme přechod mezi betonem a trávou. Využijeme textury concrete/concretefloor036a a nature/dirtfloor006a. Nyní si v poznámkovám bloku napíšeme vmf soubor. Bude vypadat asi následovně:
    "WorldVertexTransition"

    {
      "$basetexture" "concrete/concretefloor036a"
      "$basetexture2" "nature/dirtfloor006a"
      "%tooltexture" "nature/dirtfloor006a"
      "%keywords" "blend"
    }

Vysvětlovat snad ani není co. První dva řadky udávají použité textury.Třetí řádek udává texturu která se zobrazí v prohlížeči textur.
Hotový vmf soubor pojmenujem a vložíme k našemu módu do složky materials. Je vhodné si na vlastní textury vytvořit svojí složku, třeba "My texturesů nebo něco takového.

No a to je vše. Hodně štěstí při tvorbě....
 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02045 sec. |