106 Vložení modelu do mapy [Half-Life & Counter Strike] - CESKEMODY.cz
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Vložení modelu do mapy

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: H@rm,  zobrazeno: 13640x

Co je myšleno pod pojmem model?
Pod pojmem model je myšlený určitý objekt, například strom, auto, krabice, květ ...
Kde takový model seženeme?
Máme možnost si jej vyrobit. Hodně modelů je ke stažení taky na stránce www.mapping-area.com, no dají se získat i při prohlížení a následném stažení mapy, například ze serveru www.fpsbanana.com.
Ok, tak základní info už máme, přejdeme tedy k samotnému vložení modelu do mapy.
K vložení modelu do mapy budete potřebovat FGD soubor cs_expert, který je ke stažení ZDE.

1. Ve složce cstrike/models si vytvořte adresář a pojmenujte ho tak, ja se bude jmenovat vaše mapa.
2. Vložte tam mdl. soubor, s kterým chcete pracovat.
3. Otevřete Valve hammer editor.
4. Na místo v mapě, kde chcete, aby daný model byl, vložte entitu " cycler".
5. Klikněte na vlastnosti (properties) této entity.
6. Dole (úplně na spodku vlastností) uvidíte "Model", vyberte tedy model, který chcete použít (nachází se v adresáři, který jste si na začátku vytvořil ve složce cstrike/models).
7. Upozornění: V případě, že požíváte verzi VHE 3.4, model neuvidíte, umístěte tedy entitu hned na zem, v případě, že při zkoušení mapy zjistíte, že je v zemi, umístěte entitu o něco výš nad zem! Ve verzi VHE 3.5 entitu uvidíte, a tak budete přesně vědět, jak model bude vypadat ve vaší mapě.

To je všechno, doufám, že jste tento článek pochopily a že vám pomůže. GL
 DISKUZE -- 13

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 23.08.2011 17:08:28 -- chvalkon-anon:  pls  
cus lidi jak si mam vyrobit vlastni server 
 21.03.2011 17:29:21 -- Addbotterr-anon:  auto  
kary dik za radu vidam to casto v fun mapkách nebo v deathrun. hej a lol nemusis si myslet ze to cos nevidel tak neexistuje:) 
 27.11.2010 15:03:49 -- kary-anon:  auto...  
CS fgd obsahuje entitu Func_vehicle, pres kterou se da udelat ovladatelny auto. Je to ale dost nemotorny a pro hrani CS to nema vyuziti, leda tak do nejaky fy_mapy... Func_vehicle je pouzita v tyhle mape: www.ceskemody.cz/mapy.php?lng=1clanek=220razeni_hra=4pn=hvezdne-valky , nastaveni entit v mape si muzes prohlidnout treba pomoci programu bsp viewer. 
 26.11.2010 20:32:53 -- LOL-anon:  ...he  
hel vydel si uz neco pojizdny v cku? ja ne taze pochybujem 
 20.10.2010 16:06:43 -- Addbotterr-anon:  auto  
Hele nevíte jak udělat pojízdný auto v cs 1.6?
 
 30.09.2009 00:39:21 -- p2k:  to dds  
Pokud budeš mít zájem, určitě uvítáme velmi rádi doplnění entit a jejich české popisy. Autorů je málo ale čtenářů mnohem více. Každá tato práce je vděčné téma. 
 29.09.2009 23:56:17 -- dds-anon:  ...MUllf  
chtěl bych se zeptat proč není v half life entitách uvedená entita cycler ? myslím že autoří na něco zapoměli :-D
a myslím že není jedinou entitou která tam není uvedená
tak kde je chyba? 
 25.03.2008 10:31:51 -- Mulky:  ...JJ2  
protože do countera mod nedělám dělám přímo do klasickýho hl 
 25.03.2008 10:31:06 -- Mulky:  ...jj  
Je to sice hezkej návod ale prakticky k ničemu když nevim jak si DÁT SVUJ vlastní model do modu na kterýnm pracuji a má to být singleplayer 
 23.02.2008 19:46:51 -- tritol-anon:  jak vložit  
myslím si že to sem nepatří ale jak mám vložit např. skin kuše nebo HEV obleku do HL1 pls kdo ma ICQ 362-625-418 nebo E-mail tr1t0l@seznam.cz
 
 24.11.2007 18:23:30 -- Mirra-anon:  uz sem na to prisel...  
TO cs_expert je totiz pro novejsi verzi counterstrika.... na 1.6 ten kerej je v hammeru 3.4 a 3.5 je proste a jednoduse na 1.5..kde tohleto nebylo...exrahujes do slozky do ktery extrahovat mas...a potom vypnes a zapnes hammer a jede to... 
 23.11.2007 22:47:27 -- MIrra-anon:  me tam ten cycler taky nejak ....  
Proste entita na vyber se jmenem cycler tam neexistuje....jediny co potrebuju je proste zadat model a sem vysmatej...ale takhle fakt nevim jak tam ten model dam....nevite co s tim?diky moc 
 05.11.2007 09:03:07 -- John Courtier-anon:  Couter Strike - Jiný způsob?  
Entita Cycler?? Taková tam není, leda sprit_cycler. Ale na to nepotřebujete stahovat žádný cs_expert. Stačí fgd který tam je (alespoň u CS 1.6, ale kdo dnes dělá pro starší verze?). A v Editoru ať už máte 3.4 nebo 3.5 tak se to nezobrazí. 
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2018. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01783 sec. |