NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Sklo - jak udělat sklo

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: p2k,  zobrazeno: 10742x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6



JAK VYTVOŘIT SKLO

Jak na to?
Velmi častá otázka začátečníků je, jak udělat průhledné sklo. Postup je jednoduchý...

Nejdřív vytvoř objekt, který chceš aby byl sklem. Textury skla jsou (glassblue1, glassblue2, glass_bright, glassgreen). Dále označíš objekt, stiskem kláves CTRL+T jej změníš na entitu. Pro nerozbitné sklo je vhodná entita func_wall. Pro sklo, které má být rozbitné použij entitu func_breakable.

Jdi do nastavení (properties) stisknutím ALT+ENTER, kde nastav v položce Render Mode možnost Texture. V další kolonce FX Amount se nastavují hodnoty od 0 do 255, dle žádané průhlednosti skla. Obstojně bude okno vypadat s hodnotou 96. Můžeš však zkoušet různá čísla. Čím menší, tím průhlednější.

To je všechno.

Tato metoda průhlednosti platí téměř o každé entitě v Half-Life. Například můžeš vytvořit neviditelný či průhledný vlak, nebo vojáka, který bude duchem. Víc informací najdeš zde.

Použité entity
func_wall
func_breakable

Mapa jako příklad
glass1.zip


 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2017. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02093 sec. |