NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼
Vložil: Tommzs,  zobrazeno: 11524x

Od začátku k profesionalitě #9

Vkládání modelů

V HL1 jste museli skoro všechny objekty dělat v Hammeru, některé byly v Prefab, ale pořád to nebylo ono. Graficky to dnes nemělo šanci. Proto se v HL2 vkládají složitější objekty(židle, nějaký přístroj) pomocí modelů, na jejich tvorbu se používají programy jako Milk Shape 3D, který je dobrý na kompilaci modelů, ale ne moc na tvorbu, jeden z nejlepších je 3D Max Studio, který je ale placený. Tvorbou se budeme zabývat v pozdější části seriálu, ale teď si řekneme něco o vkládání. Samozřejmě v SDK je jich mnoho vytvořeno, takže je z čeho vybírat. Místo obrázků je zde můj ukázkový level. Začněme tedy.

Prop_physic - Používá se pro objekty se kterými se dá hýbat(střílení, gravity gun, vzít do ruky "e") a rozbíjet.

Prop_physic_override - má navíc nastavení health, pro nastavení životů, před rozbitím, nerozbitný je 0.

Prop_physic_multiplayer - stejný jako prop_physic, používá se ale v multiplayerových hrách(Counter-Strike, Deathmach).

Prop_static - Pokud je nějaký objekt velký, nebo těžký, používá se prop_static.

Prop_dynamic - Existují i druhy objektů s nějakými animacemi(panenka v laboratoři), řekneme si příklad. Dveře jsou jen zajížděcí, nebo otáčivé, ale co když chceme udělat dveře například combinům, které se mechanicky otevírají.

Prop_dynamic_override - lze nastavit health a také, působení jiných předmětů, například mám otáčivou plošinu(func_rotating) a na ní chci mít krabici, otáčející se s plošinou.

Prop_ragdoll - kromě vkládání ležících mrtvol není k ničemu.

Prop_thumper - je to speciální entita pro jeden jedinný model, který se Vám automaticky objevý, nebudete-li ho měnit. Jde o stroj, mlátící do země, čímž odhání Antliony(npc_antlion).

Prop_vehicle - Vše co začíná těmito slovy, je pojízdné, většinou už má nastaveno vše potřebné, stačí je jen vložit.

Poznámky: Pokud se Vám objekt nezobrazí, zkuste použít jiný typ entity prop, pokud ani to nepomůže, problém je v Hammeru, dost často se stává, že se prostě nemůže nějaký objekt zobrazit. Nelze to nijak řešit, což je velice frustrující.
 DISKUZE -- 8

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 24.05.2008 14:51:01 -- MEHEHE-anon:  ...JAKY MECKY  
všecko sou to dobry rady a když mi autor ještě zjisti jak nastavit vireframe materials a KOLONKU WAD LIST budu absolutně spokojenej přeju pěknej den 
 14.01.2006 13:45:48 -- Tommzs:  dík:-D  
Mám jeden V přípravě(je hotov,a el nejede pict) 
 13.01.2006 19:40:46 -- n400-anon:  hehe  
Přesně myslim že jsou to good rady.Už se těšim až něco zase přidáš.Já sama bych to takhle dobře nevysvětlila.
n400 
 25.12.2005 20:39:24 -- Tommzs:  re: hehe  
Moc díky za podporu, zatím mi píšete, jen že je to dobrý, nebo nějaký rady, tak je to good a něco sem zase přidam:-D 
 25.12.2005 11:33:38 -- Nakor-anon:  hehe  
To nevadí stejně mi ty tvoje rady příjdou strašně vhod tommzs :)  
 24.12.2005 21:37:13 -- Kamil-anon:  ,  
Není to taková hrůza, ale nepůsobí to profesionálně :) 
 24.12.2005 21:07:01 -- Tommzs:  hehehe  
A kde to jako vidíš? Ne, já už to opravil, dík za upozornění, ale zas taková hrůza to neni ne? 
 24.12.2005 16:52:35 -- Kamil-anon:  hehe  
Tak tohle je fakt zajímavý : ´´Prop_vehicle - Vše co začíná těmito písmeny.´´ Nebylo by lepší a mnohem profesionálnější říci co začíná těmito slovy ? Jsi přece profesionál, když radíš jak k profesionalitě ne ?  
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2017. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.0089 sec. |