NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

func_detail

<<<   >>>  Rubrika: HL2  
Vložil: p2k,  dne: 14.07.2005,  zobrazeno: 4116x

Co to je?
Tato entita se používá pro urychlení výpočtů VIS a zvýšení rychlosti enginu. Výhoda této entity spočívá v tom, že pokud je umístěna v jiné entitě, nedojde k rozřezání (přerušení) souvislé textury brushe (lze si zkusit napsáním příkazu v konzoli "mat_wireframe 1").
Tuto entitu nelze použít jako kontakt s prázdným okolím mapy.

Properties:
Minimum DX Level
mindxlevel
Maximum DX Level
maxdxlevel

Typ:
Entita, která se aplikuje na brush.

 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2018. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01712 sec. |