NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

func_pushable

<<<   >>>  Rubrika: HL1  
Vložil: p2k,  dne: 01.01.2000,  zobrazeno: 3986x

Func_pushable

Co to je:
V podstatě je ekvivalentní k func_breakable. Má však víc nastavení a možností.

Nastavení vlastností:
  Target on break - jméno cílové entity, která se aktivuje, když předmět rozbijeme
  Strenght - v podstatě "kolik předmět vydrží ran páčidlem"
  Material type - typ materiálu, od dřeva po skálu. Pokud máme bednu, nastav wood, pokud máš počítač, nastav computer
  Spawn on break - jaký předmět vypadne po rozbití
  Explode magnitude - velikost  exploze
  Hull size - udává jestli předmět potlačíme vestoje, vkleče, prostě velikost objektu, standardně nechávejte point size.
  Friction (0-400) - udává jaký bude předmět při tlačení vyvolávat odpor, jak je těžký. Čím větší hodnota, tím pomalej se bude tlačit.
  Buoyancy - vztlak, udává, o kolik jednotek  předmět klesne pod hladinu, když jej strčíme do vody.

Záložka Flags:
  Breakable - zaškrtnutím políčka způsobíš to, že předmět půjde rozbít.

Mapa jako příklad:
explobox.zip

 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2018. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01809 sec. |