NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER

Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 65 článků.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Reportáž z GDS 2007

Rubrika: Obecné téma  
Vložil: RuThaN,  dne: 15.05.2007,  zobrazeno: 4714x  

Reportáž z GDS

Na úvod musím varovat, že všechno opět píšu zcela ze svého pohledu. Ne, že bych snad někdy viděl nějaký objektivní článek, ale jak se znám, zase napíšu něco kontroverzního. Nečekejte ode mne nějaké dlouhé povídání, jsme rádi, že alespoň někdo z redakce se na tuto akci podíval a dokonce sebral sílu něco sesmolit. Když už jsem napsal že "alespoň někdo", tak se hned musím pozastavit nad nízkou účastí (cca 180 návštěvníků jestli jsem slyšel dobře). V minulých letech byla návštěvnost vyšší. Já bych důvody nízké návštěvnosti viděl jednoduše: právě teď je zkouškové a maturity, mimochodem průměrný věk návštěvníka byl asi 20 let. Dalším důvodem, je podle mne organizátory nezajištěné ubytování (muselo se to nějak pytlíkovat na foru), chtělo by to nějaké klasické bydlení na kolejích, či alespoň spaní v tělocvičně, jako např. na různých Conech. Já jsem byl rád, že jsem sehnal spaní na tvrdé zemi u kámarádových rodičů v paneláku, cestou půl hodiny od akce. Na druhou stranu jsem se však do poslední chvíle rozhodoval, jestli tam pojedu, neboť ještě v pátek ráno jsem byl v nemocnici na hadičkách. Nakonec mi bylo docela dobře, až na dlouhý pochod v pátek do klubu Mersey, prej to byl kousek.
Vezmu to pěkně chronologicky a nakonec přidám nějaké celkové hodnocení.

Pátek:
Pátek se vyvíjel skoro dle mého oblíbeného rčení: "Pátek, bláznů svátek." Úvodní přednášky byly strašně mizerné kvality (jedna jakéhosi Bigbosse tuším trvala asi 3 minuty), ale jelikož šlo o hry na mobilní telefony, tak nás to nemusí zajímat. Pak následovalo představení hry Alternativa, ale slyšeli jsme je pár obvyklých nezajímavých řečí, vykrádání známého díla 1984 a viděli jsme pár obrázků a nic neříkající trailer, kde těch pár obrázků bylo recyklováno, opravdu mne překvapilo, že do takového projektu je, někdo schopen dát své peníze.
První zajímavou věcí byla přednášeka o labelu iWannaplay.com, kde můžete prodávat svoje výtvory a dostanete 60 procent ze zisku a ještě můžete hru prodávat i jinde, což se mi zdá velmi zajímavé. Poslední přednáškou večera, byl Adrenalin Deveploment, čili takové řeči zábavnou formou jak financovat vývoj a jak se k němu postavit. Pro mne osobně to nic moc nového nebylo, a řekl bych, že kvalita přednášky byla průměrná, oproti předchozím přednáškám však stále velmi dobrá.
Večer se pak šlo do klubu Mersey, nevím kdo to naplánoval, ale rozhodně se tam všichni nemohli vejít a užít si. Zde následovala projekce trailerů z připravovaných i nedávno vyšlých českých her, beze zvuku a za doprovodu (z mého pohledu) nudné hudby. Nakonec mne zaujaly jen dvě věci. První si nechám pro sebe a druhou, bylo to, že před naším příchodem, už v klubu vysedávalo půl redakce Levelu(jen tak pro info, Draken po 12 letech v Levelu končí).

Sobota:
Druhé dva dny se některé přednášky křížily, takže jsem pochopitelně nemohl zachytit vše, nicméně aspoň vyjmenuju co jsem neviděl. Ani přesně nevím proč, skončil v malém sálu, kde se shlédnul přednášku Financování vývoje nezávislých her, kterou musím celkově pochválit, akorát bych snad dodal, že se až příliš zajímala o filmový průmysl. Zajímavý byl hlavně popis jednotlivých typů financování a jejich výhody a nevýhody. Já jsem si vždycky lámal hlavu, jaký blázni jsou vůbec ochotni do her dávat peníze a tato přednáška mi na tuto otázku částečně odpověděla. Jako zajímavá možnost mi také přišlo, získání peněz od Evropské unie, což ale znamená mít originální, umělecky(tady myslim co se týče samotného návrhu né grafiky a zvuků) či společensky zajímavý projekt a takový jsem na české scéně zatím zaznamenal jen jeden. Nicméně tohle je pořád utopie, znamenalo by to mít k ruce člověka, který se vyzná v zákonech, právu a ještě je schopný vyjednavač a nejlépe má pár kámošů na ministerstvech. Pak následovala z mého pohledu nejzajímavější přednáška, ikdyž obsahovavě docela jednoduchá o Project Managmentu, kterou měl na svědomí Lukáš Codr (Ilussion - maj nový next gen logo). Kde jste se mohli dozvědět, typy a triky pro vývoj, které ale už v dnešní době jsou nutností a pomáhají jak vám samotným projekt správně řídit, tak při komunikaci s případným vydavatelem a invenstorem atd.
Přednášky o 3D grafice a programování jsem vypouštěl, takže přednášky Normal mapping, Teorii animace, Začlenění jazyka Python do hry v C++, Java a OpenGL, Platforma XNA, Platforma Silverlight jsem neviděl. Prošvih jsem i Hudbu ve hrách, Stavbu herního příběhu a Kontroverze a násilí ve hrách -neúsmyslně a Efektivní vývoj mobilních her, Tvořivost a obchod v Second Life a Casual Games- úsmyslně. Zbylý čas sem neprochlastal někde po hospodách(chlast jsem stejně nemoh a byl jsem rád, že mi udělali v hospodě suchou rejži), ale něco běželo současně a někdy jsem zase byl na jídle či se s někym vykecával.
Další přednáška co stojí za řeč, ikdyž na můj vkus byla hodně obecná, byla o Minimalistickém Gamedesignu a její obsah podrobněji popisuje Bludr na svých stránkách www.modrak.cz a přijde mi zbytečný to psát znova.
Z dlouhý chvíle, jsem navštívil přednášku Anatomie pro designéry a modeláře a můžu říct, že jsem rozhodně nelitoval a jako pro někoho kdo do grafiky moc nevidí, pro mě byla tahle přednáška velmi přínosná, jelikož se tam rozbíraly proporce různých ras,somatotypů a pohlaví v závislosti na věku, animování zvířecího pohybu atd. a všechno pěkně polopatě.
Když jsem psal, o tom že jsem vynechal, přednášky o grafice nebyla to úplná pravda, tak nějak špíš náhodou, jsem zahlídnul část přednášky o Realtime globálním osvětlení. Na kteroujsem řišel zrovna v době, kdy byl na plátně vidět obrázek z Crysis, který se mi zdál krásný, ale když se na něj díval odborník, tam ukázal spoustu chybějících a špatných a stínů a dorazů. Takže jsem odešel s dojmem, že grafika má ještě stále hodně kam jít.
Poslední přednáška dne byla Vývoj hry na Quake 3 enginu, od Napalma na kterou jsem těšil, žel předtím než začala se 4/5 osazenstva zvedlo a šlo pryč, což se předtím ještě nestalo. Snažil jsem se nadtím přemýšlet, ale moc vysvětlení mě nenapadlo, takže buď bylo toto téma a přednášenící na tolik nezajímavý a nebo už lidi měli hlad a nebo museli domu na večerníčka. Co se týče kvality výkladu, tak ho musim pochválit. Výklad byl vyvážený avěčný, teda snad až na konec, kdy se mi zdálo ukazování - toho jak natáhnout texturu na brush trochu nedůstojný a ukázka rotování textury, zas jako moc specifický problém, než aby někoho zaujal. Nicméně tahle část výkladu, prý následovala protože se něco jiného nepodařilo zprovoznit, což u organizátorů nebylo nic vyjímečnýho. Na přednášce taky byla řeč o SVN na verzování projektu, kde myslim zasněla jakási poznámka na mou adresu, ve stylu že to někteří lidé nechápou. Nicméně ono je to trochu jinak, ono by to bylo fajn, kdyby to fungovalo tak jak má a nebo to byla správně pochopeno a pak vysvětleno tomu kdo to měl používat :) Nicméně abych jen nechválil, tak musim Napalmovi vytknout ten jeho trapnej humor, pro 10 děti co se dívaj na Gamepage, sebestřednost a takovou tu snahu za každou cenu se prosadit, která byla vidět hlavně na konci tý přednášky. Schálně jsem se ptal, několika z těch cca 30 lidí co byli v sále, co by k tomu řekli a v tomhle se mnou souhlasili, takže asi nejde jen o nějaké moje podivné názory. A kdybych to tu nenapsal, tak by šlo jen o mazání medu kolem úst a to bylo trapný a myslim, že si tím stejně nejvíc škodí sám sobě.

Neděle:
Neděle začala neslavně přednáška Grafika a game design, byla naposlední chvíli odvolána a pak následovala jakýsi náhradní vývojářská soutěž, která mě příliš nezaujala, ale musel jsem čekat na někoho kdo se s náma vracel stejným autem a soutěže se účasnil, takže jsem si některý návrhy vyslechnul a soutěž ovlivnil svým hlasováním.
Nicméně docela mě zaujal, zájem o soutěž, z mýho pohledu dobré znamení. Už v tu tuto dodu akce vypadala mrtvě, takže už jsem ani na další z mého pohledu nezajímavé přednášky nečekal a vydal se na cestu k domů, na které jsme v tramvaji pokecali s jedním z mýho pohledu šikovnym programátorem matfyzákem z týmu Crazy Animals.

Sečteno a podtrženo:
Já obecně od nových věcí moc nečekám a stará videa mě příliš nenažhavila, ale když už jsem se tam táhnul, tak jsem si chtěl něco odvést, třeba už jen to poučení, už nikdy více. Organizace jako asi na všech podobnejch akcích nebyla nic moc a co se týče obsahu samotného, tak si člověk něco málo našel. Snad bych k tomu jen doplnil, že mi chybělo pár kompů na surfování po netu a nejlépe nějaká wifi, člověk aby tam trpěl na nějakym edgi a nebo mobilu.
Co se týče obsahu, přednášky byly většinou tak nějak pro všechny, takže v oborech, které mě zajímaly jsem se nic moc nedozvěděl, ale dozvěděl jsem novinku v oborech o které jsem se předtim tolik nezajímal, což je možná právě ten ideální přístup se kterým na GDS vyrazit a jak poznamel přítel Charles, také řekl pravdivou větu ve stylu: "On stejně nikdo z profesionálů do své kuchyně nenechá moc nahlídnout". Každopádně, když vidim, kvalitu příběhu a designu běžných českých modifikací, tak bych jejich autorům tyto přednášky rozhodně doporučil.
GDS je z mého pohledu postavené tak, že si někoho odchytnete a pak s nim jdete pokecat do hospody. Problém je, že nevíte koho, co zajímá a v čem se vyzná, jelikož na přednášce je 120 lidí a podle jména na vysačce nepoznáte co koho zajímá. Ty zkušenější, už jednou na GDS se seznamem lidí, se kterými by tam rádi mluvili, ale to už znamená znalost české scény a určité záměry. Z mého pohledu by byla ideální forma GDS třeba 10 stolů, kde se v určitý čas mluví na určitý téma cca 10 - 20 lidí, který si mají co dát. Obecné monology je podle mého možno najít i na netu bez GDS. Samozřejmě věcí, která je na GDS určitě zajímavé je prezentování vlastních projektů před publikem. Profesionálové z oboru se, žel kromě Ilussionu a Mindware, prezentovat příliš nesnažili a prezentace, zmíněných taky nebyla kdoví jaká.
Jak už jsem zmínil v úvodu, kvalitu akce můžete zhodnotit samy z videí, která snad budou postupně zveřejňována, jako minulý rok.
A teď ještě jedno zamyšlení na závěr, jsem z celé té naší scény i po pár rozhovorech, nějak nabyl špatný pocit. Dost lidí má poraženeckou náladu a tvrdí, že u nás má šanci dělat dobrý hry snad jen Ilussion, ale tam prý s lidmi jednají dost špatně, platy taky nic moc, na koleně se údajně nic moc porádnýho dělat nedá. Hry se neustále zdražují a šance přece jen něco vytvořit je čím dál tím menší, s tímto názorem musím souhlasit. Ikdyž zde vidím, řešení, zdražování vývoje her, jednoduše musí zastavit a vizi jak toho dosáhnout bych měl, ale jsem už se mi jí psát nechce to je na další dlouhý článek a navíc si myslím, že tato moje vize je dost utopická a podobné myšlenky, budou následovat po období, které bude takovým černým pátkem herního průmyslu, ale už dnes 9 z 10 projektů vůbec nevznikne a obsahová kvalita těch co vzniknou, není kdovíjaká.

RuThaN


 DISKUZE -- 18

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 18.12.2007 22:28:42 -- RuThaN-anon:  ...  
Tak tady máte ty video z GDS, moc toho tam, ale neni takže mi budete muset věřit a nebo nevěřit, bez toho abyste danou věc viděli:
http://video.fi.muni.cz/ 
 02.06.2007 00:00:00 -- RuThaN-anon:  ...  
Ty ohlasy ze strany ostatních nechám, přeci jen na těch ostatních, jelikož je velmi pravděpodobné, že já se o těhle věcech bavil s lidma, se kterýma dost názorů sdílím. Jak sem k jakému názoru došel, čili popsat to pozadí, by znamenalo, že ten článek by byl ještě desektrát delší a stejně bychom z toho plně neanalyzovali mé myšlenkové pochody. Navíc mám pocit, že ani nikde jinde touhle cestou nejdou, jen napíšívou takový prostý dohromady nic neříkající canc, ve stylu byli sme tam a viděli sme tam tohle a tohle a tyhle dvě věci byly zajímavý. Ano já tohle sem tam napsal taky, ale nebojím se zajít dál.
Jak sem napsal v úvodu článku objektivita je jen pouhá iluze, já se za ni rozhodně schovávat nebudu.
S tim co si napsal, jednoduše popíráš třeba smysl preview rubrik časopisů, tam je to o stejných dojmem, které sem popsal já. A pokud ta hra dojmy nevyvolá tak se o ní ani nepíše.
Bych to trochu přirovnal k ženskejm nemusíš se s každou vyspat, abyss moh říct, jestli se ti líbí a nebo ne. Většinou stačí docela krátká doba aby sis udělal názor, ikdyž zní vidíš jen zlomek, tak vyniknou ty hlavní vlastnosti. 
 01.06.2007 00:00:00 -- Jerrry-anon:  ...  
Řeknu to tak – nechceš-li, aby se tvá práce stala cílem výsměchu, hodnoť věci konstruktivně, každou myšlenku podlož skutečnostmi, ohlasy ze strany ostatních apod. To, co jsi napsal, nemá úroveň a je opřeno o to, co zajímá tebe a ne ostatní. Všechny popisné části totiž autoři článků píšou proto, aby co nejbarvitěji popsali svoje pocity z prezentace a jakákoliv myšlenka typu „bude to nuda“ je pro mě coby čtenáře naprosto nezajímavá a nicneříkající, názor na hru/prezentaci bych si měl udělat z popisu článku já sám. Mno ale dejme tomu, pokud to má být koncipováno jako vlastní dojmy, nauč se být více konkrétnější ve věcech, které předkládáš. Mělo by to být poutavé a přístupné všem.

Ano, náš jazyk je složitý, ale pokud jej chceš používat (psát články), měl by ses naučit jeho úskalí, to ti řekne kdokoliv.

Temujin má pravdu, z materiálů nejde hru hodnotit, tím pádem se nediv podobným reakcím.
 
 31.05.2007 00:00:00 -- RuThaN, autologin by to:  Prasopis pro Jerryho a jiné  
Můžu říct, že mě odsouzení něčeho kvůli nějakým pravopisným chybům, přijde neskutečně ubohý a povrchní a je to defakto to co mě vůbec nemotivuje, tohle nějak řešit, ale spíše naopak.
Ten náš jazyk je vůči jiným zbytečně složitej a učit se nazpaměť nějaký přiblý pravidla, kdyby to bylo logický jako matematicka a dalo by se to odvodit z důkazů, tak možná..
Co se týče mých úspěchů v našem školním systému, tak já sem narozdíl od jiných nepsal kraviny, takže mi nějaký známka typu 1/5 za pravopis ze slohu a nějaká ta pětka z diktátů vadit nemusela a to sem to ještě jistil schopností pochopit cizí texty, možná právě díky tomu svému přezíravému přístupu k písmenkám a čárkám a snaze soustředit se na myšlenky.
Pokud píšu nějakej text, kterej musí bejt jó správně, tak je tu naštěstí řada lidí, kteří si mých myšlenek váží a rádi to pro mě opraví. Jen je nechci otravovat každou blbostí a přijde mi trochu divný, třeba už díky tomu, že jak se lidi baví na chatech, onlinovkách,forech a po ICQ, že někdo dneska řeší takhle tu češtinu.
Spíšu mi to přijde jako ubohost, kdy nejsou věcný argumenty, tak napíšeme je to *, jelikož mu támhle chybí čárka..
Do konce prázdnin, spíše daleko dříve, dodělám příběh hlavních postav pro můj mód, až tohle přečtete a odsoudíte, tak to mě bude mrzet víc. Tenhle článek pro mě žádný podstatný dílo neni, bez urážky.. 
 31.05.2007 00:00:00 -- to Milous-anon:  ...  
Co se týče toho Radiantu, tak ono jde špíš o schopnosti těch lidí co v tom dělaj, v tomhle oboru si bohužel neni moc vybírat. Tak špatný, já popisu, to mě ještě pořád dost neznáš, já sem schopnej dost kritizovat a pak stejně ta věc dostane 7 a nebo 8 z 10. Ale v tomhle případě, ten nástroj je skutečně dost mizernej, jen nic lepšího neni. 
 31.05.2007 00:00:00 -- p2k:  ČJ  
Český jazyk je základ. Zdá se, že si udělám čas na jazykové korektury. Každý web by měl dodržovat pravidla českého pravopisu. 
 31.05.2007 00:00:00 -- Jerrry-anon:  ...  
Ruthane, jako pokus sepsat své vlastné dojmy to není špatné.

Nenech se vyvést z míry kritikou, v průběhu studia základní školy se tvé znalosti české gramatiky prohloubí a naučíš se, jak správně propojovat věty, co je to jazyková syntaxe, sémantika, systematika čárkování ve větách apod. Později si vysvětlíte i principy psaní slohu, věřím, že vynikneš.

Jelikož si projekt AlternativA odsoudil, nezbývá nic jiného, než jej zrušit :D musím napsat investorům. 
 31.05.2007 00:00:00 -- milous:  hi Rut 2  
Hm tak ted jsi mě překvapil - za ten Doom3 soráč nějak jsem to v té době kdy byl napsanej špatně přečetl nebo byl příliš vytočenej nebo jsi jej předělal k obrazu normálního smrtelníka .Já tě nechci odrazovat od psaní když tě baví ,ale jak říkáš ty sám KDYŽ Si BUDEM VŠICHNI KLEPAT NA RAMENA...atd..ještě pokud máš teda tu zdravou barvu udělej něco z tím úskalím v Radiantu ,,na tom editoru je postavena spousta modů ,,nemůže být tak otřesný jak jej popisuješ a jestli chceš teda aby díky tvému psaní někdo udělal mapu/mod/hru viz tvoje slova tak mu teda vůbec nepomůžeš .
 
 30.05.2007 00:00:00 -- RuThaN-anon:  ...  
Pravda/nepravda tohle je sen nějaká utkvělá představa, že všechno co je psáno musí bejt nějaká univerzální pravda. Zahraješ si hru uděláš si názor, řekneš ho. Vidíš někde nějakou prezentaci a uděláš to samý. Já se snažim co nejúpřimněji svoje názor na nějakej projekt hodit na papír. A velmi rád, bych viděl takovej projekt, kterej by mě fascinoval, abych potom moh přilézt po kolenou, že s nim chci zadarmo pomáhat..

Naštěstí svět je velkej a pokud všude jinde napíšou, že to vypadalo skvěle a tak můj názor zapadne. Konce konců máme své oblíbené autory článků. Nechci se tim hájit, ale to že se s někym stotožňuje, řekněme většina ještě neznamená, že jeho názory jsou nejlepší.
Co se týče mých úspěchů jsou zatím nulové, ikdyž zase to nevim tak černě, pokud si někdo přečte nějaký mý kecy a udělá díky tomu lepší mapu/mod/hru, tak v nich již smysl vidim.
Mimochodem nechce se někdo vsadit o něco pořádnýho, že ta Alternativa bude nuda, která v Levelu a nebo Score(abychom byli pseudo objektivní) nedostane víc jak 6/10, pokud to vůbec vyjde?  
 29.05.2007 00:00:00 -- milous-anon:  HI RUT  
no žere nežere stačí si přečíst něco co jsi napsal třeba úskalí v Radiantu je bomba nebo recenze na Doom 3 .Sorry ale vidíš vlastně všude vše na houby a když už slyšíš na sebe nějakou kritiku tak ji sám nesneseš
a mám pocit že ani neobhájíš .Je vlastně úplně jedno co bych tady napsal stejně bys zas řekl že černá je bílá ,ty vlastně můžeš jak ty říkáš RÝT do všeho a do každého ovšem naopak už to není stylové že ,,Víš když teda už do někoho Rejpeš tak si to ověř že máš jako pravdu páč pak můžeš někdy začít psát do Blesku tam se to pro ty babky hodí ,,vždyt ty chlapy dole málem trefil šlak ...hehehe a vůbec se jim nedivím voni na něčem makaj jak urvaní věnujou tomu spoustu času a ty příjdeš a během 5 minut jim práci tak báječně vopepříš ,,navíc máš z těma věcma určitě velké zkušenosti hm nazdar a zas něco napiš vod tí doby co píšeš tak se hry opravdu posunuly a to hlavně díky tobě.....skrátka to uplácám takhle ... máš ve všem pravdu a běda tomu kdo ji z tebou nezdílí .... 
 28.05.2007 00:00:00 -- RuThaN-anon:  Konstruktivní kritika..  
Milous: To tě ještě pořád žere, že nestačí udělat velkou místnost a nacpat tam 150 nepřátel?
Já tenhle svůj metr, používám na všechny včetně sebe a neni to nějaký boostování si ega. Pokud se budeme jen za průměrný či podprůměrný věci plácat po zádech nikam to nedotáhnem. A mě osobně nejde o nic menšího než přispět k tomu aby se hry dostaly za o kus dál, jinak bych jim nevěnoval tolik času.
Jen tam mimochodem, jsou tam přednášky, který sem chválil, takže se mi snažíš podsouval něco co neni pravda.

Temujin: Člověk se nezavděčí jednou je příliš kritickej, pak zase naivní. Co člověk to názor.
Hodnotil sem to podle toho co sem viděl na GDS, nic míň, nic víc jako delší projekty. Nekonstruktivní kritika - Chceš seznam her kde je něco uděláno dobře a nebo jak si to představuješ? A nebo mam psát, něco ve stylu je to skvělý, jen by tohle chtělo trochu usměrnit? Hodnotit hry v téhle fázi vývoje, je o pocitu, atmosféře a intuici či o nějaký zjevných technologických kvalitách, což při vší neúctě, neni případ týhle hry. Kdybych něco psal s tím, abych někoho náhodou nenaštval, tak to radši nebudu psát vůbec.
To vykrádání, tady přiznávám, volil sem ostřejší slovo než bylo nutné, ale rozhodně sem tím nevyslel to kopírování, ale tu očividnou inspiraci.
Přijde mi, že ten čas, kdy se hrám dávalo větší hodnocení jen protože jsou český je snad pryč.
To, že si za svym projektem stojíš je samozřejmě dobře a tohle by tě mělo jen zdravě naštvat.
Uvidíme, jak to nakonec dopadne, možná ti, kteří o témhle hře psali ty oslavný preview tomu nakonec daj 3/10, pokud se hra vůbec dodělá.
Uvidíme asi za pár let, ale to už si nikdo na tohle nevzpomene a bude mi nadáváno zase za něco jiného.
Měli byste počkat, aspoň na ty videa a pak do mě rejt. 
 26.05.2007 00:00:00 -- milous:  ...fialky  
A co jste čekali fialky ? Todle je typický Rut...doporučuju rychle pustit z hlavy...Pro Rut neni nic dobrí...Pokud je nevím o tom možná gum medvídky  
 23.05.2007 00:00:00 -- Temüjin-anon:  nekonstruktivni  
Zdravim, predne bych se rad predstavil, jmenuji se Tomáš Müller a jsem Artdirector projektu Alternativa. Kdyz pominu celkovou naivitu a nekonstruktivnost tohoto clanku, velice me popouzi jak se autor navazi do naseho projektu bez znalosti souvislosti a obsahu. Prezentace na GDS jsem se osobne neucastnil, ale prezentovane materialy znam. Nevim co by autor cekal za sdelnost od teaser traileru zamerne postaveneho pouze na preprodukcnich materialech. Dale...vykradani romanu 1984... zajimalo by me kde se tato informace vzala. Ano toto dilo je jednim z vicero inspiracnich zroju, to vsak neznamena, ze jej kopirujeme nebo vyuzivame ad uz jakekoliv jeho casti ve svuj prospech. Za celkovou kvalitou projektu si 100 stojim a nemam sebemensi problem akceptovat konstruktivni kritiku, coz bohuzel neni pripad tohoto clanku. 
 23.05.2007 00:00:00 -- RuThaN-anon:  ...  
Podívej se do programu, co bylo na výběr a že přednášky šly paralélně. Ano, pokud je někdo programátor, tak ho bude zajímat něco jinýho než mě. Pokud máš názor, že hry dělaj programátoři a grafici a ostatní jsou je nepotřebná verbeš, tak je to škoda. 
 23.05.2007 00:00:00 -- KulaShaker-anon:  Ruthane byl jsi tam vůbec?  
Hele mě dojímá to jak píšeš:Normal mapping, Teorii animace, Začlenění jazyka Python do hry v C++, Java a OpenGL, Platforma XNA, Platforma Silverlight to jsem vynechal.Ty hele to bylo skoro celý odpoledne.Upřímě,tehle čláánek měl psát někdo kdo rozumí tomu očem se tam mluvilo a ne ty který čekal asi to jak si tam všichni budou povídat o hraní her.Nazdar 
 20.05.2007 00:00:00 -- alien_hunter-anon:  Re: Prasopis  
V tom pripade ok :) 
 19.05.2007 00:00:00 -- RuThaN-anon:  Prasopis  
Ne, ze by to nejak zazracne pomohlo(žadný čárky a komplikovaný věty zůstanou), ale mel sem v umyslu to ještě opravit, ale P2K článek hodil do pléna dřív, než měl a na mojí ICQ prosbu hodit mi tam editační práva zatim nereagoval.. 
 18.05.2007 00:00:00 -- alien_hunter-anon:  Hm  
Neni to spatne pojednani - osobne jsem tam letos nebyl, ale vim, ze kluci potrebujou trosku konstruktivni kritiku, aby si nemysleli, ze si z nich vsichni sedneme na hyzde a ze GDS je kdovijak dokonala akce.

Nicmene myslenka se stoly a kecajicima lidma u nich mi pride dost utopicka )

GDS je koncipovane spravne, akorat letos to bylo ve spatnou dobu a pokazde chybi dost dobrych lidi na organizovani a pomoc.

Pokud budeme jemne kritizovat timhle stylem, tak to snad pomuze alespon udrzet urcitou kvalitu GDSka i do budoucna...

btw, RuThaNe - osefuj si nejak tu cestinu, gramatiku, stylistiku :)
 
 Poslední vydané články
25.04.2016  EDITORY  od: p2k
18.04.2016  Obecné tém  od: kuma
17.04.2016  Obecné tém  od: kuma
13.04.2016  VR  od: kuma
11.04.2016  Obecné tém  od: kuma
09.04.2016  DN3D  od: kuma
 Poslední vydané novinky
16.02.2017  od: kuma
15.10.2016  od: p2k
14.09.2016  od: kuma
09.06.2016  od: kuma
 Vybíráme z map a modifikací:
Regression
Amnesia: The Dark Descent
02.08.2015
cs_sprint_trading
Counter Strike Source
10.07.2009
cs_sprint_trading_HQ
Counter Strike Source
03.10.2013
cs_combine_resort
Counter Strike Source
28.03.2009
cs_uvalno_villa_pro
Counter Strike Source
08.10.2011

 Přehled článků prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2018. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02237 sec. |